ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

عقد یک تفاهم دیگر با مالزی

| چهارشنبه, ۵ ارديبهشت ۱۳۸۶، ۰۴:۳۹ ب.ظ | ۰ نظر

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات جمهوری اسلامی ایران و دانشگاه علوم مالزی در خصوص تحقیقات، آموزش و تبادل نیروی انسانی در زمینه اطلاع رسانی و فناوری ارتباطات (آی‌سی‌تی) یادداشت تفاهم همکاری امضا کردند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از کوالالامپور، این یادداشت تفاهم توسط دکتر "کمال محامد پور" معاون امور بین‌الملل و آموزش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران و "روسنی عبدالله" رییس دانشکده کامپیوتر دانشگاه علوم مالزی به امضا رسید.

بر اساس گزارش‌های دریافتی، این یادداشت تفاهم اولین توافق همکاری میان وزارت ارتباطات ایران و یک دانشگاه مالزیایی محسوب می‌شود.

محامدپور در حاشیه امضای یاداشت‌تفاهم همکاری گفت: بر اساس تفاهمنامه امضا شده دو طرف بر انجام تحقیقات مشترک و توسعه مقالات پژوهشی تمرکز خواهند داشت.

وی افزود: تبادل استاد و دانشجو نیز در چارچوب این تفاهم نامه صورت خواهد گرفت.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات جمهوری اسلامی ایران در راس یک هیات سیاسی- علمی ، شامگاه یکشنبه برای انجام یک دیدار چهار روزه وارد فرودگاه بین‌المللی کوالالامپور شد و از سوی مسوولان وزارت فناوری مالزی و سفیر کشورمان مورد استقبال قرار گرفت.

به گزارش ایرنا از کوالالامپور، سلیمانی به دعوت همتای مالزیایی خود وارد کوالالامپور شده است.

وزیر ارتباطات کشورمان در این سفر ضمن بازدید از مراکز علمی این کشور، با "لیم کنگ" وزیرانرژی، آب و مخابرات و "جمال‌الدین جرجیس" وزیر علوم و تکنولوژی و نوآوری و "نجیب تون رزاق" معاون نخست وزیر مالزی دیدار و گفت‌وگو کرد.

هیات ایرانی فردا کوالالامپور را به مقصد تهران ترک خواهد کرد.

  • ۸۶/۰۲/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">