ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

علایم توییتر تغییر کرد

| پنجشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۱۴ ب.ظ | ۰ نظر
 توییتر آیکون قلب را جایگزین آیکون ستاره برای اعلام علاقه کاربران به مطالب دیگر افراد کرده، اما ظاهرا این کار به مذاق برخی از کاربران خوش نیامده است.
به گزارش رویترز، هدف توییتر تقلید از برخی شبکه های اجتماعی دیگر و افزایش محبوبیت بوده است. سرعت استقبال از توییتر در ماه های اخیر در مقایسه با رقبایی همچون اینستاگرام، فیس بوک و یوتیوب کند شده و ظاهرا این شرکت تصور کرده با افزودن دکمه لایک به جای favorite می تواند توجه افراد بیشتری را به خود جلب کند.
کارشناسان معتقدند توییتر در تلاش است تا از تجارب مثبت دیگران استفاده کند، اما هرگونه اشتباه و بی تدبیری در این زمینه نتیجه عکس خواهد داد.
یکی دیگر از تحولات جدید در توییتر افزودن دکمه حالا خرید کن است که به کاربران امکان می دهد به طور مستقیم از توییتر خرید کنند.
به گزارش فارس توییتر در پستی وبلاگی در مورد علت این تغییر نوشته است: ممکن است شما چیزهای زیادی را دوست داشته باشید، اما همه چیز نمی تواند محبوب شما باشد. ما می دانیم که استفاده از ستاره می تواند گاهی اوقات و به خصوص برای تازه واردها گیج کننده باشد. اما آیکون قلب یک نماد جهانی و رساتر است.
در حالی که برخی کاربران توییتر از این تغییر استقبال کرده اند، برخی دیگر نیز تقلید از دیگر شبکه های اجتماعی را مناسب ندانسته اند.
  • ۹۴/۰۸/۱۴

توییتر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">