ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

علت چندبرابر نشدن سرعت اینترنت ایران

| شنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۳، ۰۳:۲۹ ب.ظ | ۰ نظر

وزیر ارتباطات گفت: می‌توانستیم سرعت سرویس کاربران فعلی اینترنت را چند برابر کنیم اما معتقدیم همه باید از امکانات استفاده کنند. از این رو تعداد کاربران اینترنت پرسرعت را از ۳ میلیون نفر به ۸ میلیون نفر افزایش دادیم.

به گزارش فارس،‌ محمود واعظی اظهار داشت: متاسفانه در چند سال گذشته در حوزه زیرساخت فعالیت و سرمایه گذاری چشمگیری نشده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به افزایش ظرفیت اینترنت گفت: همزمان با این فرایند، تعداد کاربران از حدود 3 میلیون نفر به 8 میلیون نفر افزایش یافت و همچنین به تمامی مراکز بزرگ مثل دانشگاه‌ها اینترنت بدون محدودیت سرعت و پهنای باند دادیم و نسل سوم و چهارم موبایل نیز از همین پهنای باند استفاده کردند که می توانند بر سرعت کاربر نهایی اثرگذار باشند.

واعظی افزود: ما می توانستیم فقط روی کاربران اولیه سرمایه گذاری کنیم و سرعت آنها را چند برابر کنیم ولی اعتقاد ما این است که همه باید از امکانات فناوری کشور استفاده کنند و محدودیتی برای هیچ شخص یا ارگانی قایل نشدیم.

  • ۹۳/۱۱/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">