ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

غیبت مدیران دولتی در هیات مدیره مخابرات

| دوشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۴، ۰۲:۰۸ ب.ظ | ۰ نظر

با عدم معرفی نماینده سهام عدالت و حذف قانونی نماینده دولت به دلیل غیبت‌های متوالی، هیأت مدیره مخابرات رسما توسط سه عضو خصوصی اداره می‌شود.

پس از تعیین دوباره نمایندگان دولت و سهام عدالت در هیأت‌مدیره مخابرات ایران، از این شرکت خبر می‌رسد که این دو نماینده بار دیگر در جلسات هیأت‌مدیره حضور ندارند.

نصرالله جهانگرد معاون وزیر ارتباطات و نماینده دولت که در دوره قبل به‌دلیل غیبت متوالی از هیأت‌مدیره مخابرات حذف شده بود، بار دیگر از سوی دولت برای این سمت انتخاب و معرفی شد. اما در دوره جدید نیز در جلسات حضور نیافت و اکنون با غیبت بیش از 4 جلسه، قانوناً از ترکیب هیأت‌مدیره حذف شده است.

دیگر نماینده دولتی محمد روح‌الهی نیز که از سوی سهام عدالت انتخاب شده بود، در دوره قبلی به‌دلیل غیبت در جلسات حذف شد و در دوره جدید بار دیگر به‌عنوان نماینده سهام عدالت انتخاب شد. اما با توجه به اینکه معرفی‌نامه وی از سوی سهام عدالت ارسال نشد، عملا عضویت وی در هیأت‌مدیره مخابرات، ملغی شد.

به گزارش فارس، به این ترتیب مدت‌هاست هیأت‌مدیره مخابرات با سه عضو خصوصی اداره می‌شود و دولت رسما از مدیریت شرکت مخابرات کناره‌گیری کرده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">