ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

فدراسیون " رسانه و فناوری اطلاعات و ارتباطات " در اصفهان برای عضویت و شرکت در برنامه‌های این فدراسیون فراخوان عمومی و ملی اعلام کرد.
این فدراسیون از کلیه علاقه‌مندان و فعالین خبرگزاریها، مطبوعات، تشکلهای رسانه‌ای و فناوری اطلاعات وارتباطات(‪ ،(ICT‬نشریات تخصصی، دبیران، سردبیران و مدیران و دست‌اندرکاران وب سایتهای اینترنتی برای شرکت در این فراخوان دعوت به عمل آورد.
فدراسیون رسانه و فناوری اطلاعات و ارتباطات در راستای فعالیت "مجمع ملی جوان " که اقدام‌به تشکیل فدراسیونهای مختلف در سراسر کشور کرده‌است، ایجاد شد.
" مجمع ملی جوان "، فعالیت خود را از اردیبهشت سال ‪ ۸۳‬بر اساس مصوبه هیات دولت با هدف انسجام‌بخشی به فعالیتهای تشکلی جوانان در تمام زمینه ها آغاز کرد و سازمان ملی جوانان مجری برنامه‌های این مجمع است.
فدراسیون رسانه‌وفناوری اطلاعات و ارتباطات با هدف جذب، شناسایی و ظرفیت سنجی فعالان این حوزه تشکیل شد و ایجاد یک بانک‌اطلاعاتی جامع از جمله اهداف اصلی آن است.
علاقه‌مندان برای عضویت در فدراسیون رسانه و فناوری اطلاعات و ارتباطات می‌توانند مشخصات فردی و سازمانی خود را تا نیمه اول خرداد ماه به آدرس پست الکترونیکی ‪ IRAN-NGO@GMAIL.COM‬یا به صندوق پستی اصفهان ‪۸۱۶۵۵/۳۴۳‬ ارسال کنند.

  • ۸۴/۰۲/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">