ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

فراخوان جمع‌آوری گوشی‌های گلکسی نوت 7

| شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۵، ۰۳:۱۴ ب.ظ | ۰ نظر

شرکت سامسونگ کره جنوبی درتازه ترین مشکل پیش آمده برای این شرکت اعلام کردکه تلفن های«گالکسی نوت 7» خود را که به تازگی با تبلیغاتی گسترده وارد بازار کرده بود در سراسر دنیا جمع آوری می کند.

به گزارش ایرنا، بزرگترین مشکل این تلفن های همراه باتری های آن است که یا تقلبی بوده، یا شارژ نمی شده و یا در حین شارژ کردن آتش گرفته است.
همین موضوع باعث شده تا مسئولان این شرکت تلفن های هوشمند، ضمن عذرخواهی رسمی به مشتریان اعلام کنند که تلفن ها را برگردانند.
مشتریانی که تلفن های آنها در بخش باتری آن نقص دارد می توانند تلفن ها را به سامسونگ بازگردانده تلفن همراه جدیدی دریافت کنند.
در جریان انتقادهای گسترده از شرکت کره جنوبی، مسئولان آن خاطرنشان کردند که سخت است بتوان از میان بیش از 2 میلیون و 500 هزارتلفن عرضه شده به بازار مشخص کرد کدامیک نقص باتری دارد و برای همین فراخوان جمع آوری آنها داده شده است.
سامسونگ در ماه های گذشته بارها تلفن های جدیدی به بازار عرضه کرده که در مجموع کیفیت بالایی نداشته است و بخصوص در کشورهای اروپایی که این مارک تجاری شهرت دارد اعتراضات فراوانی به همراه داشته است.
تلفن های مدل شش این شرکت نیز که به بازار در یک مدت کوتاه عرضه شد، گفته می شود قابلیت های خوبی ندارد.
همچنین اعلام شده که این گوشی ها از ضعف های فراوانی برخوردار است و در برابر رطوبت و گرمای بالا حساسیت زیادی دارد و صفحات دیجیتالی آن خیلی زود از کار می افتد.
«کو دونگ جین» رئیس بخش تجارت سامسونگ امروز شنبه در جریان مصاحبه ای از مشتریان سراسر جهان رسما عذرخواهی کرد.
مسئولان این شرکت می گویند که سامسونگ می توانست فقط نقص باتری ها را برطرف کند اما برای جلب رضایت مشتریان ترجیح داده است تمامی تلفن های همراه فروخته شده را جمع آوری نماید.
خبرگزاری یونهاپ از کره جنوبی به نقل از این شرکت آورده که فراخوان این همه تلفن یک انقلاب و اقدامی نمادین در عرصه فناوری تلفن های همراه محسوب می شود اما باید تلفن های جدیدی که به مشتریان داده می شود بی نقص باشد.
بر اساس آمار موجود از میان 2 میلیون و 500 هزار تلفن همراه از این مدل که در جهان عرضه شده یک میلیون و 500 هزار دستگاه فروخته شده است.

  • ۹۵/۰۶/۱۳

سامسونگ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">