ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت‌و تصویر فراگیر در فضای مجازی، با هدف حمایت موثر از کسب و کارهای نوپا در حوزه صوت و تصویر فراگیر، مرکز خدمات رشد و توسعه زیست‌بوم رسانه‌های ایران را در ایستگاه نوآوری شریف بازطراحی کرده است.
طبق اعلام روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت‌و تصویر فراگیر در فضای مجازی؛ معاونت تنظیم بازار و توسعه کسب و کار ساترا در نظر دارد از طریق بازطراحی مرکز نوآوری آومیک (مرکز خدمات رشد و توسعه زیست‌بوم رسانه‌های ایران) واقع در محل ایستگاه نوآوری شریف، برای کمک به حل موثر مشکلات و معضلات مبتنی بر نیاز رسانه‌ها و مجموعه‌های تولیدکننده محتوا از طریق حمایت از کسب و کارهای نوپا اقدام کند.

بر اساس این گزارش، مرکز آومیک به مثابه یک پلتفرم برای پاسخ‌گویی به نیازهای بازیگران این صنعت است و به اشخاص حقیقی و حقوقی که تمایل به ورود در عرصه رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر و تولید محتوا در فضای مجازی را دارند و شرکت‌های فعال و بالغ و استارتاپ‌هایی که در مسیر توسعه خود و خدمات‌شان دچار مسئله و مشکل شده باشد، خدماتی را ارائه خواهد کرد.

به‌همین‌منظور شرکت‌های فعال برای دریافت خدمات درنظر گرفته شده در حوزه‌های ارائه خدمات محتوا و سرویس، استفاده از خدمات نظارت هوشمند، ارائه تسهیلات راه‌اندازی، استفاده از سرویس رصد، ارائه تحلیل داده بازار و تولید گزارشات تخصصی و ارائه مشاوره آموزش و پژوهش‌های کاربردی می‌توانند از تاریخ ۲۳ بهمن‌ماه تا سوم اسفندماه به سایت www.avmic.com مراجعه کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">