ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

در راستای برنامه‌‌های وزارت صمت برای روش‌های نوین تأمین مالی تولید و حمایت از کسب و کارهای داخلی و دانش‌بنیان، مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، فراخوانی را برای شرکت‌های نوآور و دانش‌بنیان حوزه مالی (Fintech) صادر کرد.
به گزارش روابط عمومی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (مرکز تتا)، با توجه به برنامه‌‌های وزارت صمت برای روش‌های نوین تأمین مالی تولید، حمایت از کسب و کارهای داخلی و دانش‌بنیان و تقویت بخش خصوصی فعال در حوزه‌های دانش‌بنیان، مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، فراخوانی را برای شرکت‌های نوآور و دانش‌بنیان حوزه مالی (Fintech) صادر کرد.

در متن فراخوان مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (مرکز تتا) آمده است:

بدین‌وسیله از تمامی شرکت‌های نوآور و دانش ‌بنیان فعال در حوزه مالی (Fintech) دعوت می‌شود، تا درصورت تمایل در طرح‌‌ها و پروژه‌های اولویت‌‌دار این مرکز مشارکت فعال داشته باشند.

لازم به‌ذکر است بخش عمده این طرح‌ها به همت و مدیریت بخش خصوصی در حال انجام بوده و این مرکز صرفاً نقش تسهیل‌‌گری و شبکه‌سازی را بر عهده خواهد داشت.

اولویت‌ موضوعات فراخوان:

1- زیرساخت‌ و عملیات تأمین مالی زنجیره‌ای و مدیریت زنجیره تأمین

2- فروش اقساطی کالا

3- کارگزاری و تسهیل‌ گری اعطای تسهیلات ارزان ‌قیمت به مصرف‌ کنندگان

4- تضامین اعتباری

5- سایر موضوعات در حوزه مبادلات تجاری به خصوص با مصرف کننده نهایی.

لذا از تمامی شرکت‌های نوآور که در حوزه‌‌های یاد شده امکان ارائه خدمات و یا محصولات را داشته و تمایل به مشارکت در این طرح ملّی را دارند، دعوت می‌شود درخواست خود را به‌صورت مکتوب و حداکثر تا تاریخ 30 بهمن‌ماه سال 1401 به آدرس مندرج در این فراخوان یا ایمیل homa@ecommerce.gov.ir ارسال کنند.

آدرس پستی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی:

تهران، بلوار کشاورز، خیابان شهید نادری، جنب کوچه حجت دوست، پلاک 15، ساختمان شهید نادری وزارت صنعت، معدن و تجارت، طبقه 3، دبیرخانه مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، صندوق پستی: 6385 - 14155

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">