ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

فرانسه هم درباره تیک تاک تحقیق می‌کند

| شنبه, ۲۲ بهمن ۱۴۰۱، ۰۳:۱۰ ب.ظ | ۰ نظر

طبق بیانیه یکی از سناتورهای فرانسوی، سنای این کشور کمیسیونی برای تحقیق در مورد بررسی استفاده و استراتژی نفوذ TikTok ایجاد خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، به گفته سناتور کلود مالهورت، هدف این تحقیق روشن کردن آن است که آیا تیک تاک در نقاط خاصی از جهان (به غیر از چین) محتوای خاصی را ترویج می کند که به کاربران خارجی آسیب می رساند یا خیر. همچنین این تحقیق وظایف پلتفرم مذکور در خصوص حفاظت از داده ها را بررسی می کند.

این اپلیکیشن اشتراک گذاری ویدئو کوتاه چینی علاوه بر آمریکا در اروپا نیز تحت تحقیقات وسیعی قرار دارد و احتمالا با قوانین سختگیرانه تری در خصوص محتوای آنلاین در این منطقه روبرو شود. این درحالی است که تعداد کاربران فعال تیک تاک تاک بیشتر از حد تعیین شده در قانون سرویس های دیجیتال اتحادیه اروپا است.به همین دلیل مشمول این قانون می شود.

کمیسیون تحقیقاتی هم اکنون تایید شده و شامل ۱۹ عضو سنا خواهد بود. کمیسیون مذکور فعالیت خود را از یکم مارچ ۲۰۲۳ میلادی شروع می کند.

  • ۰۱/۱۱/۲۲

تیک تاک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">