ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

فردا زنگ بورس با مخابرات به صدا در می‌آید

| دوشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۳۱ ب.ظ | ۰ نظر

به مناسبت سالروز عرضه سهام شرکت مخابرات ایران در بورس، مراسم نمادین نواختن زنگ آغاز معاملات فردا سه شنبه 19مردادماه در سازمان بورس و اوراق بهادار تهران برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی ‌و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، در این مراسم که با حضور تعدادی از مدیران شرکت مخابرات ایران، معاونان و مدیران بورس اوراق بهادار تهران، کارگزاران بورس و اصحاب رسانه برگزار خواهد شد، سالگرد عرضه سهام شرکت مخابرات ایران در بورس به صورت نمادین گرامی‌داشته می‌شود.

بورس اوراق بهادار تهران به تمامی‌شرکت‌های پذیرفته شده این امکان را می‌دهد که با برگزاری این مراسم، مواردی همچون معرفی محصول جدید، سالروز تاسیس شرکت، عقد قراردادهای بزرگ و سایر رویدادهای خاص، مهم و تاثیرگذار در شرکت، را به صورت رسمی‌ اطلاع‌رسانی کنند.

در این مراسم که از تیرماه سال 1394 برای 50 شرکت برتر بورسی به لحاظ ارزش بازار و با هدف تعامل  بیشتر با ناشران پذیرفته شده در بورس و یادآوری ارتباط و تعامل ناشر با بازار سرمایه برگزار می‌شود، زنگ آغاز معاملات به صورت نمادین توسط مدیرعامل شرکت مدعو در ساعت 9 صبح نواخته می‌شود.

بر اساس این گزارش یکی از جذاب‌ترین مراسم‌ها در بسیاری از بورس‌های دنیا، نواختن زنگ آغاز یا پایان معاملات توسط شرکت‌های پذیرفته شده در بورس است که همه ساله طی تشریفاتی خاص اجرا می‌شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">