ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

فرصت کم برای برگزاری انتخابات الکترونیکی

| يكشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۴، ۰۲:۱۷ ب.ظ | ۰ نظر

رییس ستاد انتخابات استان تهران گفت:‌ زمان قابل توجهی برای آمادگی برگزاری انتخابات باقی نمانده و برگزاری الکترونیک انتخابات مستلزم آموزش مجریان انتخابات است.

سیدشهاب‌الدین چاوشی با اشاره به وجود آمادگی نسبی برای برگزاری انتخابات الکترونیک در استان تهران اظهار کرد:‌ در حال حاظر در انتظار اعلام نظر نهایی شورای نگهبان برای برگزاری الکترونیک انتخابات هستیم البته زمان قابل توجهی برای آمادگی برگزاری انتخابات باقی نمانده و برگزاری الکترونیک انتخابات مستلزم آموزش مجریان انتخابات است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: گروه‌های سیاسی و جناح‌های مختلف باید به گونه ای رفتار کنند تا اخلاق انسانی و اسلامی در جریان برگزاری انتخابات مراعات شود.گروه‌های سیاسی که تنور انتخابات را گرم می‌کنند لازم است نسبت به حفظ حرمت هم اقدام کرده و در بیان دیدگاه‌ها و نظرات از سیاه‌نمایی پرهیز کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران در پایان با تاکید بر نقد منصفانه در انتخابات و پرهیز از تخریب و ایجاد کدورت گفت:‌ انتخابات نمایش شکوه همبستگی ملی است و باید از این فرصت استفاده کرد تا بتوان نظرات مختلف را در قالب شکل‌گیری سازمان‌های رسمی مثل مجلس و خبرگان رهبری بیان کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">