ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

معاون فنی و عمرانی فرمانداری تهران در پاسخ به برخی شایعات مبنی بر اینکه فرمانداری مانع اجرای حکم ماده 100 در خصوص تخریب طبقه هفتم پاساژعلاالدین شده گفت: فرمانداری هیچ گونه مخالفتی با اجرای حکم تخریب طبقه هفتم پاساژ علاالدین ندارد.

به گزارش خبرگزاری فارس، غلامحسین آرام، درباره تخریب طبقه 7 پاساژ علاءالدین اظهار داشت: حکم صادره در حال اجرا بوده و تاکنون بخش‌هایی از این طبقه تخریب شده، اما  تخریب کامل شامل برداشتن حدود 800 تن بار، نیاز به اتخاذ راهکارهای فنی مهندسی دارد.

وی با اشاره به اینکه تخریب و نخاله برداری از طبقه هفتم یک پاساژ در حال فعالیت با بیش از 3 هزار نفر شاغل، کار راحتی نیست افزود: سازمان نظام مهندسی تهران در پاسخ به استعلام‌های موجود، اعلام کرد که تخریب طبقه هفتم پاساژعلاالدین نیاز به طی یک پروسه فنی و مهندسی دارد و بایستی مراحل مختلف این اقدام صورت گیرد.

آرام اضافه کرد: فرمانداری تهران چگونه می‌تواند خطراتی که به لحاظ امنیتی و نیز فنی و مهندسی منطقه و مردم را تهدید می‌کند نادیده بگیرد و بدون نظر کارشناسی و مسوولیت پذیری دستگاه‌های ذی ربط، در این خصوص بدون تفاوت باشد.

آرام با یادآوری برگزاری جلسات متعدد در فرمانداری تهران در این خصوص گفت: طی چند روز آینده جلسه کمیته امنیتی شورای تامین شهرستان تهران برگزار خواهد شد تا ضمن بررسی جوانب مختلف، با حضور تمامی اعضا اتخاذ تصمیم گردد.

به گزارش خبرگزاری فارس، بیش از این ابوالفضل قناعتی، عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرده بود، که دادستانی برای تخریب طبقه 7 پاساژ علاءالدین حکم لازم را داده است ولی فرمانداری تهران مخالف اجرای حکم است.

 

جلسه تصمیم گیری نهایی برای تخریب طبقه ۷ علاءالدین برگزار می شود

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران از برگزاری جلسه مشترک میان فرمانداری، دادستانی و شهرداری برای اعلام زمان نهایی تخریب طبقه ۷ علاءالدین خبر داد.

ابوالفضل قناعتی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت تخریب طبقه هفتم پاساژ علاءالدین گفت: بر اساس زمان اعلام شده قرار بود تا اول مهر ماه طبقه هفتم توسط مالک به طور کامل تخریب شود که تاکنون ۵۰ درصد این طبقه تخریب شده بود.

وی ادامه داد: شهرداری طی نامه ای از تورک -معاون دادستان تهران- درخواست کرد که برای تخریب به ماموران شهرداری اجازه ورود به مجتمع را بدهند که جواب این درخواست دو هفته ای زمان برد که پس از پیگیری های دوباره اعلام شد و در نهایت هماهنگی‌های لازم با نیروی انتظامی انجام شد و اجازه تخریب صادر شد. حتی شهرداری پیمانکار تخریب را نیز آماده کرد و تمام هماهنگی ها برای اعمال قانون انجام شد.

وی ادامه داد: سپس با ورود معاون امنیتی فرمانداری، عملیات تخریب متوقف شد و قرار است امروز و در جلسه ای که با حضور نیروی انتظامی، شهرداری و مسئولان فرمانداری برگزار می شود این مشکل حل شود و طی سه، چهار روز آینده وضعیت این پاساژ مشخص می شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">