ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

فروش املاک مخابرات تکذیب شد

| يكشنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۲۵ ب.ظ | ۰ نظر

رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه فروش املاک در شرکت مخابرات ایران، با مجوز رسمی و به علت الزامات فنی همانند تجمیع مراکز سوئیچ یا عدم بهره وری و ناکارآمدی بوده است، گفت: پس از خصوصی سازی تاکنون 457 میلیارد تومان از اموال متعلق به مخابرات فروخته شده و در مقابل، حدود 476 میلیارد تومان املاک، خریداری و به لیست دارایی های شرکت مخابرات ایران اضافه شده است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، سیدهاشمی رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران، ضمن اعلام مطلب فوق و با تکذیب برخی شایعات پیرامون فروش املاک مخابرات گفت: فروش املاک با توجه به قوانین موجود و با اطلاع سازمان خصوصی سازی صورت پذیرفته است و بر اساس مصوبات قانونی نمی تواند بیشتر از یک درصد کل املاک باشد.

وی افزود: دارائی های فروخته شده مخابرات، تماما دارائی های غیرمولد بوده و نگهداری آن ها جز ایجاد هزینه برای شرکت نتیجه ای در پی نداشته است و در مقابل، املاکی خریداری شده که در حال حاضر مورد بهره برداری قرار می گیرد یا در دست ساخت و توسعه برای آینده قرار دارد.

سیدهاشمی همچنین تصریح کرد: املاک فروخته شده پس از کارشناسی انجام شده و از طریق برگزاری مزایده و مطابق با آئین نامه معاملات شرکت به فروش رسیده و تمامی عایدات ناشی از فروش دارائی ها صرف توسعه زیربنایی مخابرات گردیده است.     

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">