ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

فروش سیمکارت سوخته رایتل

| دوشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۲، ۰۲:۴۷ ب.ظ | ۰ نظر

با وجود هشدارهای چندین باره اپراتور سوم تلفن همراه در مورد سوء استفاده برخی از سود جویان با استفاده از نبود آگاهی کافی از مشترکان، یک سیم کارت سوخته را به سه برابر قیمت واقعی می‌فروشند.

مدتی است افراد سودجو در تماس تلفنی با شهروندان به بهانه فروش شماره های رند، شماره های مشابه دیگر اپراتورها و یا شرکت در قرعه کشی اقدام به فروش سیم کارت های رایتل با قیمت های بالاتر از نرخ مصوب می کنند که در برخی از موارد این سیم کارت ها سوخته و غیرقابل استفاده است.

تاکنون چندین بار روابط عمومی رایتل در مورد خرید سیم کارت های این اپراتور خارج از شبکه رسمی هشدار داده و اعلام کرده است که فروش سیم کارت های رایتل خارج از شبکه رسمی مورد تایید این اپراتور نیست.

حمید طاهردوست، مدیر روابط عمومی رایتل در این باره گفت: رایتل 2 هزار و 300 نقطه فروش در سراسر کشور دارد و مردم می توانند به نمایندگی های رسمی این اپراتور برای خرید سیم کارت مراجعه کنند.

وی در مورد نحوه دسترسی افراد سودجو به سیم کارت های رایتل گفت: سودجویی در حوزه سیم کارت های اعتباری رایتل اتفاق می افتد، هر فردی می تواند سیم کارت اعتباری رایتل را به قیمت رسمی ( 20 هزار تومان ) بخرد و سپس آن را به چند برابر قیمت واقعی به افراد دیگر به بهانه مشابهت با شماره تلفن وی بفروشد.

طاهر دوست در مورد تعقیب قضایی این گونه موارد از سوی رایتل افزود: دستگاه قضایی موضوع را با حضور شاکی خصوصی پیگیری می کند و از آنجایی که رقم این نوع سودجویی ها 40 تا 50 هزار تومان است، افراد تمایلی به پیگیری قضایی ندارند.

به گزارش ایرنا، مدیر روابط عمومی رایتل با بیان اینکه قیمت سیم کارت دایمی رایتل 120 هزار تومان، سیم کارت اعتباری 20 هزار تومان و سیم کارت دیتا نیز 20 هزار تومان است، از کلیه هموطنان درخواست کرد از پاسخگویی به این قبیل تماس ها خودداری کنند و مراتب را به مرکز تماس رایتل به شماره 2920-021 جهت پیگیری قانونی اطلاع دهند.

  • ۹۲/۰۸/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">