ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

معاون فرهنگی قوه قضاییه گفت: نمی‌دانیم چرا با وجود اجماع نظر کارشناسان در مورد خطرناک بودن تلگرام برای کشور، تعدادی از افراد که از محترمین هم هستند، بی‌جهت با آن مخالفت می‌کنند.

مهر- حجت الاسلام و المسلمین هادی صادقی بعد از ظهر دیروز در پنجمین روز فعالیت سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران با حضور در مصلی محل برپایی این رویداد و در حاشیه بازدیدش از نمایشگاه کتاب، در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوالی درباره فیلتر تلگرام گفت: وقتی اکثر اعضای شورای عالی فضای مجازی این رای را داده‌اند، دموکراسی حکم می‌کند که به این رأی اکثریت تن بدهید تا امنیت کشور به بازی گرفته نشود.

وی افزود: ما نمی‌دانیم پشت پرده چه خبر است و آیا کسانی که با فیلتر تلگرام مخالفت می‌کنند، معاملاتی با رئیس تلگرام انجام داده‌اند یا خیر؟ اتهامی‌ هم به کسی نمی‌زنیم؛ فقط سوال ما این است که چرا با وجود اینکه این همه کارشناس با اجماع می‌گویند فعالیت این پیام رسان برای کشور خطرناک است، چرا بعضی افراد که تعدادشان کم است و البته از محترمین هم هستند، بی‌جهت با این رأی مخالفت می‌کنند؛ ما وجه این مخالفت را متوجه نمی‌شویم.

صادقی با تاکید بر این نکته که فعالیت تلگرام خلاف مصالح عموم مردم ایران است، گفت: صِرف اینکه تعدادی خواهان فعالیت تلگرام باشند، دلیل بر این نمی‌شود که این پیام رسان باز شود؛ پس حرف متخصصین چه می‌شود!؟ امنیت مردم را چه کسی باید تأمین کند!؟ اینها سوالات بزرگی است که باید به آن پاسخ داده شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">