ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

قانون برخورد با شایعه‌پراکنی در فضای مجازی به زودی مصوب می‌شود
نماینده مردم شوش در مجلس گفت: راهکار مقابله با اخبار دروغ در شبکه‌های اجتماعی مشخص و مجلس ظرف روزهای آینده قانونی را برای این منظور مصوب می‌کند.

محمد کعب عمیر نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس در رابطه با اهمیت تصویب قانونی به منظور برخورد با افرادی که با شایعه‌پراکنی افکار عمومی  را متشنج می‌کنند، اظهار کرد: لزوم تصویب قانونی برای  برخورد با دروغ و شایعه‌پراکنی در شبکه‌های اجتماعی در جلسه غیر علنی مجلس مطرح شده است.

وی با بیان اینکه راهکار مقابله با اخبار دروغ و غلط پیدا شده است، افزود: قطعاً در روزهای آینده قوه مقننه راه حل و یا قانونی برای این موضوعات تصویب خواهد کرد.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی گفت: اینگونه نیست که این موضوعات برای ما اهمیتی نداشته باشد، ظرف روزهای آینده‌های موارد مورد بررسی به صورت قانون مصوب و به دولت ابلاغ می‌شود.

کعب عمیر با بیان اینکه رسانه‌های معاند از شرایط اخیر سوءاستفاده کرده و مطالبات مردم رو بهانه کردند تا به اهداف خود برسند، عنوان کرد: هدف سناریوی طراحی شده براندازی نظام و مقابله با اعتقادات مردم است.

وی با طرح این سوال مبنی بر اینکه چرا زمانی که شرایط مشابه کشور ما در کشورهای دیگر اتفاق بیفتاد هیچ کدام از رسانه‌های خارجی به مسائل داخلی آن کشورها دامن نمی‌زنند، بیان کرد: در آمریکا و سایر کشورهای غربی صدها نفر را به عناوین مختلف کشته می‌شوند چرا رسانه‌های بین المللی و رسانه‌های معاند به آن‌ها نمی‌پردازند؟

کعب عمیر با تاکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی با اقتدار ایستاده است، گفت: پروژه‌ براندازی نظام در برهه‌های مختلف اجرا شده اما دشمنان تا کنون راه به جایی نبرده و نمی‌برند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">