ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

قانون جدید بازنشر پست‌های ترامپ در «تروث»

| سه شنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۰۷:۲۶ ب.ظ | ۰ نظر

طبق یک سند که جدیدا انتشار یافته، دونالد ترامپ باید ۶ ساعت صبر کند تا پیام هایش را از پلتفرم اجتماعی «تروث» (Truth) در شبکه های اجتماعی دیگر بازنشر کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، تروث با هدف مقابله با شرکت های بزرگ فناوری و پس از آن راه اندازی شد که رییس جمهور پیشین آمریکا از توئیتر، فیس بوک و یوتیوب اخراج شد. دلیل اخراج وی نیز ترویج و تحریک خشونت طی شورش حامیان وی و حمله آنها به ساختمان کنگره بوده است.

شرکت Digital World Acquisition Corp در این سند آورده است: ترامپ به طور کلی موظف است پست هایی در شبکه اجتماعی تروث منتشر کند و نمی تواند تا ۶ ساعت بعد همان پست ها را در شبکه های اجتماعی دیگر ارسال کند.

Digital World Acquisition Corp یک شرکت فعال در حوزه ادغام موسسات است که تصمیم دارد سهام شرکت مادر تروث(TMTG)را به طور عمومی عرضه کند. این شرکت بیانیه مذکور را به قانونگذاران ارائه کرده و پیش بینی می کند در نیمه دوم ۲۰۲۲ میلادی قراردادی در این زمینه منعقد کند.

همچنین طبق سند مذکور ترامپ می تواند هرگونه قرارداد پیشنهادی برای تولید ویدئو را امضا کند اما TMTG حقوق باز تولید برنامه ای مشابه برای سرویس ویدئو اشتراکی +TMTG را دارد و برای تولید محتوای انحصاری برای اعضای این سرویس به وی مبلغی پرداخت می کند.

این درحالی است که خریدار جدید توئیتر ( مدیر ارشد ا جرایی اسپیس ایکس و تسلا) اعلام کرد ممنوعیت ترامپ در پلتفرم را لغو می کند.

  • ۰۱/۰۲/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">