ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

قبض های کاغذی مخابرات حذف می‌شود

| دوشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۵۰ ب.ظ | ۰ نظر

معاون امور مشتریان شرکت مخابرات ایران درباره طرح ادغام این شرکت با شرکت ارتباطات سیار، قطع خطوط مشترکان دارای بدهی و برنامه های این شرکت را در جهت بهبود ارایه خدمات به مشتریان توضیح داد.
فناوران - داوود زارعیان گفت: دیجیتالی کردن همه فرایندهای شرکت مخابرات ایران سیاستی است که به جد دنبال خواهد شد و امید است تا پیش از پایان امسال این سیاست کاملا محقق شود. همچنین تلاش می شود همه روند هایی که برای مشتریان دردسر ایجاد کرده است، برطرف و ارتباطی سهل و آسان با این شرکت برای مشترکان فراهم شود.
تعیین شاخص کیفیت برای همه فراینده های مخابرات و سپس پرداخت خسارت به مشتریان براساس این شاخص ها یکی دیگر از سیاست هایی است که به گفته زارعیان، مخابرات در راستای دیجیتالی کردن و افزایش رضایت کاربران به آن پرداخته است.
معاون امور مشتریان شرکت مخابرات ادامه داد: پس از آنکه شاخص های کیفیت در سرعت، کیفیت مکالمه و سرویس های اصلی این شرکت به دست آمد، مخابرات به مشتریان خود بابت خوب کارنکردن این سرویس ها خسارت پرداخت خواهد کرد و این پرداخت خسارت شامل تلفن ثابت، همراه اینترنت و سرویس های ارزش افزوده مانند گیم نت، بازی و سرگرمی ارایه شده می شود.
زارعیان درباره تجمیع دفترهای امور مشترکان شرکت مخابرات ایران توضیح داد: ابتدا مراجعه مشترکان به مکان خاص برای دریافت خدمت حذف خواهد شد و این امکان به وجود می آید که مشترکان بتوانند در هرزمان و مکان خدمات موردنیاز خود را دریافت دارند.
وی با اذعان به اینکه مشترکان از ارایه خدمات در 120 دفتر امور مشترکین در تهران راضی نیستند، گفت: دفترهای مذکور جمع آوری شده و به جای آنها نماد خرید خدمات (برند شاپ) مستقر خواهد شد و علاوه بر خدمات تلفن ثابت در این برند شاپ ها خدمات مکمل نیز ارایه خواهد شد.
معاون امور مشتریان شرکت مخابرات گفت: به زودی مشترکانی که در بانک پارسیان حساب دارند، می توانند با هماهنگی و اعلام رضایت به این بانک اجازه دهند قبض های تلفن آنها از طریق حسابشان در این بانک پرداخت شده و دیگر نیازی به مراجعه نداشته باشند.
زارعیان ادامه داد: شرکت مخابرات ایران و بانک پارسیان در توافقی که انجام شد تلاش خواهند کرد مشتریان این بانک را برای استفاده از این خدمت با درنظر گرفتن مشوق هایی ترغیب کنند تا دیگر مشتری نیازی به دریافت قبض تلفن نداشته باشد و علاوه برآن دغدغه برای پرداخت نشدن قبض نیز از بین برود.
به گفته وی سایر بانک های کشور در صورت تمایل می توانند برای برقراری این خدمت با مخابرات هماهنگ کنند.
زارعیان همچنین گفت: قبض های مشترکان به صورت ماهانه برای آنان صادر و ارسال خواهد شد و در یک بازه زمانی هشت ماهه قبض ها حذف شده و صورت حساب از طریق پیام صوتی، پیام کوتاه و سایر روش ها به اطلاع مشترک خواهد رسید و تلاش می شود نخستین قبض یک ماه پایان مردادماه برای مشترکان ارسال شود.
معاون امور مشتریان شرکت مخابرات ایران، درباره موضوع یکپارچه سازی ساختار این شرکت هم گفت که کمیته ای برای مطالعه درباره چگونگی ادغام همراه اول در شرکت مخابرات ایران تشکیل شده و در حال کار است، اما هنوز نتیجه کاملی حاصل نشده است.
به گفته زارعیان یکپارچه سازی ساختار شرکت مخابرات ایران از مصوبه های هیات مدیره این شرکت و بخشی از طرح تحول ۵ ساله آن است که در گام نخست شامل ادغام شرکت های مخابرات استانی در مخابرات ایران است که سال گذشته اجرایی شد و ادغام شرکت ارتباطات سیار ایران در مخابرات نیز گام دوم آن است که براساس طرح تحول، در سال ۹۷ اجرایی خواهد شد.
معاون مخابرات گفت: طبق مقررات اگر در ۲ دوره صورت حساب خط اعتباری ثابت به ۲۰ هزار تومان و دایمی به ۳۰ هزار تومان رسید خط باید قطع شود، اما مخابرات خط را قطع نمی کند و به مشترک اطلاع می دهد که سقف صورتحساب رسیده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">