ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

قطع تلفن و اینترنت زنان بدون حجاب‌ دروغ است

| چهارشنبه, ۲۴ اسفند ۱۴۰۱، ۰۴:۳۰ ب.ظ | ۰ نظر

رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها گفت: طرح محدود سازی اینترنت برای اقشاری از جامعه توسط مجلس دروغ است و در دستور کار قرار ندارد. مسدودسازی خط تلفن و اینترنت زنان بدون حجاب‌ که توسط برخی رسانه‌ها عنوان شده است
محمدصالح جوکار در گفت‌وگو با خانه ملت،تاکید کرد: چیزی در مورد مسدودسازی خط تلفن و اینترنت زنان بدون حجاب‌ که توسط برخی رسانه‌ها عنوان شده است در مجلس مطرح نشده است و در دستور کار نیست و طرح چنین چیزی دروغ است .

وی افزود:عده ای با طرح این اطلاعات دروغ به دنبال ایجاد تنش و حاشیه در جامعه هستند و من به عنوان رئیس کمیسیون امور داخلی کشور  تصریح می کنم نامه و طرحی در این خصوص ندیده ام و یا به صحن ارجاع نشده است.

 

 

طرح مسدودسازی خط تلفن زنان بدون حجاب در دستورکار مجلس نیست
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: طرح مسدودسازی خط تلفن و اینترنت زنان بدون حجاب که توسط برخی رسانه‌ها مطرح شده است، در دستورکار مجلس نبوده، نیست و نخواهد بود.
به گزارش مهر، احمد نادری در واکنش به برخی فضاسازی‌ها علیه مجلس در مورد طرح محدودیت دسترسی به تلفن و اینترنت برای زنان بدون حجاب، اظهار داشت: چنین طرحی در دستورکار مجلس نبوده، نیست و نخواهد بود و اساساً این طرح درستی از نظر ما نیست و در هیئت رئیسه مجلس نیز مطرح نیست.

وی افزود: نظر همه نمایندگان محترم است، اما اگر در این خصوص طرحی از سوی نماینده‌ای مطرح شده باشد از آنجایی که مجلس نماینده محور است و هر نماینده می‌تواند به تعداد نامحدود در موضوعات مختلف طرح ثبت کند، چنین بحثی به صورت اجتماعی در مجلس جایی نخواهد داشت و نظر یک نماینده هیچ گاه نظر مجلس محسوب نمی‌شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: در خصوص طرح‌های مختلف مشی و نظر مجلس محدودسازی یا برخورد سلبی با پدیده‌های اجتماعی نیست، بلکه اصلاح ساختار‌ها بر اساس قانون و رویکرد علمی و منطقی مورد نظر مجلس است؛ لذا همانطور که گفته شد این طرح جایی در مجلس ندارد.

 

  • خبر قبلی یک نماینده مجلس

روز گذشته بیژن نوباوه نماینده مجلس از موافقت سران قوا با طرح جدید حجاب خبر داد و توضیح داد که در این طرح شناسایی زنان بدون حجاب در معابر عمومی از طریق دوربین انجام می شود و «مجازات» افراد حسب جداول تهیه شده انجام خواهد شد.

نوباوه در یک برنامه تلویزیونی با اشاره به جزئیات بیشتری از این طرح گفت: طبق طرح و قانون جدید مجلس که گزارش آن خوانده شد، قرار بر این است که تذکر حجاب به صورت هوشمند و غیرحضوری در دفعات صورت بگیرد به صورتی که آبروی شخص حفظ شود.

او مسدود شدن خط تلفن و اینترنت زنان بدون حجاب در صورت عدم توجه به تذکرات را از جمله مجازات های این طرح اعلام کرد.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">