ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

قطع دو ساعته ارتباطات موبایل

| دوشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۸۵، ۰۵:۲۹ ب.ظ | ۰ نظر

به‌دنبال اختلالاتی که صبح امروز در شبکه‌ی تلفن همراه در تهران رخ داد، سرپرست روابط عمومی ‌شرکت ارتباطات سیار گفت: قطع ناگهانی برق ساختمان LCT شرکت ارتباطات سیار، مشکلاتی را برای مشترکان تلفن همراه به‌وجود آورد.

عباسعلی ابوالفضلی در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره‌ی اختلالی که صبح امروز در ارتباطات مشترکان تلفن همراه به‌وجود آمد، اظهار کرد: به دلیل قطع برق ساختمان LCT ما، واقع در خیابان شیخ بهایی، ترانسمیشن ما در استان تهران دچار اشکال شد و به این علت که ما ارتباطاتمان را از طریق ترانسمیشن تلفن ثابت حمل می‌کنیم، مشکلاتی هم برای مشترکان ما در ارتباطات سیار ایجاد شد.

وی ادامه داد: این اختلال در مجموع بیشتر از دو ساعت نبود که به این وسیله از مشترکانی که در این فرصت دچار مشکل شدند، عذرخواهی می‌کنم.

ابوالفضلی در ادامه با بیان این که معمولا بسیار کم اتفاق می‌افتد که برق به صورت ناغافل و بدون آگاهی قبلی ما قطع شود، گفت: این چندمین باری است که بدون اطلاع قبلی ما این برق قطع می‌شود؛ زیرا معمولا وزارت نیرو یا شرکت برق وقتی می‌خواهد برق این محدوده‌ها را قطع کند، به ما اطلاع می‌دهد زیرا در صورت قطع برق، ترانسمیشن ما مشکل پیدا می‌کند.

  • ۸۵/۰۸/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">