ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

قطع سراسری خطوط و سیم‌کارت‌های ایرانسل

| سه شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۱۸ ق.ظ | ۰ نظر

مشترکان اپراتور دوم ارتباطی از ساعتی پیش با مشکل گسترده در آنتن‌دهی شبکه مواجه شدند و امکان برقراری تماس و دریافت آن را ندارند.به گزارش میزان مشترکان اپراتور دوم ارتباطی در تهران از ساعتی پیش با اختلال در برقراری ارتباطات خود مواجه شده‌اند و در حال حاضر نیز امکان تماس با برخی سیم‌کارتهای مشترکان این استان وجود ندارد.
این خبر در حالی است که پیش از انتشار با چند مشترک سیمکارت های ایرانسل در بخش های مختلف تهران تماس گرفته شد که  برقراری تماس امکان پذیر نبود، در حالیکه آنها نیز معتقد بودند که سیم‌کارتشان با اختلال در ارتباط مواجه بوده و ظاهرا اخیرا این اختلال برطرف شده است.
با این حال تاکنون علت این رخداد از کانالهای ارتباطی این اپراتور مطرح نشده است.
نکته قابل تأمل در این است زمانیکه با مرکز تماس این اپراتور تماس گرفته می‌شود، تنها ابتدای پیام IVR قرائت و تماس روی مشترکان قطع می‌شود.

 

اختلال در اپراتور دوم ارتباطی در آذربایجان شرقی

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان شرقی از اختلال کوتاه در ارائه خدمات ارتباطی توسط اوپراتور دوم ارتباطی، ایرانسل در این استان خبر داد.

بهمن حسین‌زاده با تایید خبر ایجاد اختلال در اپراتور دوم ارتباطی در آذربایجان شرقی اظهار کرد: طبق اعلام مرکز ایرانسل در آذربایجان شرقی این اختلال در حد نیم ساعت بود و به سرعت برطرف شد.

وی با اشاره به اینکه این اختلال در برخی از استان‌های دیگر نیز رخ داده است افزود: در حال بررسی علت این رخداد هستیم که در صورت به نتیجه رسیدن اعلام می‌کنیم.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه علاوه بر اختلال در تماس، در دیتا نیز اختلال ایجاد شده بود، گفت: هم اکنون اختلال هر دو رفع شده و در گام بعدی در حال بررسی علت آن هستیم.

به گزارش تسنیم، مشترکان اپراتور دوم ارتباطی از ساعتی پیش با مشکل گسترده در آنتن‌دهی شبکه مواجه شدند و امکان برقراری تماس و دریافت آن را ندارند ولی در لحظه تنظیم و ارسال این گفت‌وگو اختلال برطرف شده ولی دیتا هنوز بالاتر از تری جی در سیستم ها دریافت نمی‌شود و دریافت فور جی همچنان با مشکل روبه‌رو است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">