ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

قیمت گوشی رو به بالا است

| چهارشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۲، ۰۳:۱۸ ب.ظ | ۰ نظر

فروشندگان حوزه موبایل معتقدند در پی تعطیلات اخیر قیمت گوشی موبایل با افزایش همراه شده است.

به گزارش موبنا به نقل از منابع بازاری،‌ در حالی که مدتی است که نرخ ارز در کشور رنگ تثبیت به خود گرفته اما نرخ موبایل با کمی نوسان همراه شده است.

به اعتقاد منابع بازاری تعطیلات اخیر باعث افزایش قیمت گوشی در سطح بازار دیجیتال ایران شده است.

فروشندگان بازار معقتدند در حالی که قیمت‌های موبایل افزایش نسبی یافته بازار نسبت به هفته گذشته پرجنب‌وجوش‌تر شده و میزان فروش خود را نسبت به قبل بهتر ارزیابی کردند.

یکی از فروشندگان بازار موبایل با اشاره به افزایش قیمت برخی از گوشی‌ها در بازار گفت: گوشی آیفون S 5 با افزایش 100 هزار تومانی قیمت همراه شده و این روزها با قیمت دو میلیون و 700 هزار تومان به فروش می‌رسد و گوشی آیفون C 5 هم با همین میزان افزایش همراه شده و این روزها یک میلیون و 980 هزار تومان به فروش می‌رسد.

"جواد اصغریان" افزود: این افزایش قیمت شامل تمامی برندهای موبایلی در بازار دیجیتال می‌شود چرا که بهای تمامی گوشی‌ها به خصوص گوشی‌های هوشمند با افزایش همراه شده‌اند.

وی همچنین با اشاره به فروش گوشی‌های تازه وارد در بازار گفت: گوشی Xperia Z سونی هم از فروش بالایی برخوردار شده و این موضوع قیمت مناسب این گوشی بوده است و این در حالی است که Xperia Z سونی به تازگی وارد بازار شده، اما قیمت بالای آن باعث عدم استقبال از این گوشی در بازار شده است.

در این میان گوشی2 G ال‌جی با قیمت یک میلیون و 610 هزار تومان در رده گوشی‌های پرفروش هفته جاری قرار دارد.

  • ۹۲/۰۸/۰۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">