ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مکانیزه شدن شیوه کار مجلس باعث کاهش چاپ و صرفه‌جویی در مصرف کاغذ می‌شود، گفت: برای مدیریت زمان‌ و افزایش سلامت کار مجلس باید تمام رأی‌گیری‌ها ماشینی شود.
به گزارش خبرگزاری خانه ملت، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز (دوشنبه، 15 مردادماه) در نشست کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس حضور یافت.

شیوه توزیع کارت و گرداندن گلدان برای برخی رأی‌گیری‌ها به شیوه مکانیزه تغییر یابد

لاریجانی در این جلسه با بیان اینکه کمیسیون تدوین آیین نامه به دقت و سرعت عمل مجلس کمک می کند، گفت: آیین نامه داخلی نباید به صورت دائم دستخوش تغییرات شود چرا که مرتب ذهن نمایندگان را بر هم می زند همچنین لازم است تدبیری اندیشیده شود که رأی گیری در مجلس به صورت کامل با ماشین صورت گیرد چرا که در حال حاضر در برخی رأی گیری ها که از شیوه کارت و گلدان استفاده می شود زمینه بر هم ریختگی جلسه نیز ایجاد می شود که بهتر است با ماشینی شدن رأی گیری و حفظ محرمانه آرا، زمان بندی و سلامت کار افزایش یابد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه درباره چاپ و انتشار مطالب در مجلس اظهار داشت: شیوه کار باید کاملا مکانیزه شود و این تغییر کار نیاز به اصلاح آیین نامه دارد تا مجبور به چاپ موضوعات نباشیم ضمن اینکه مدرن کردن کار مجلس هم کیفیت را را افزایش می دهد و هم صرفه جویی در مصرف کاغذ است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">