ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

لایحه قانون جامع ارتباطات در مرکز تحقیقات مخابرات در سیر مراحل پایانی است و تا پایان شهریور به مراجع ذی‌‏ربط ارایه می‌‏شود.

دکتر صمد مومن بالله، معاون توسعه مدیریت و امور مجلس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، درگفت و گو با خبرنگار ایلنا، با بیان این که گزارش پایانی لایحه قانون جامع ارتباطات از سوی مرکز تحقیقات مخابرات ایران در حال جمع‌آوری است، اظهار داشت: این گزارش به سازمان مدیریت و برنامه‌‏ریزی کشور ارایه می‌‏شود و پس از آن تا پایان شهریور به مراجع ذی‌‏ربط ارجاع داده شده و به صورت لایحه به تصویب خواهد رسید.
دکتر مومن بالله، در خصوص تاخیر تهیه این لایحه ، گفت: بعضی از فعالیت‌‏ها و کارها غیرقابل پیش‌‏بینی است و نیاز به تعمق بیشتری دارد که باید در درازمدت شکل گیرد.

وی، با تاکید بر این که مطالعات لایحه قانون جامع ارتباطات به پایان رسیده و به زودی تحویل سازمان مدیریت می‌‏شود، خاطرنشان کرد: این لایحه در شهریورماه برای بررسی تقدیم نمایندگان می‌‏شود تا به صورت قانون مورد استفاده قرار گیرد.

گفتنی است، بند ج ماده 57 قانون برنامه چهارم توسعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را مکلف کرده است تا در سال اول برنامه چهارم لایحه قانون جامع ارتباطات را تهیه کند.

  • ۸۵/۰۵/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">