ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مدرس کلاس دانش افزایی پرسنل بانک تجارت در گرگان گفت: ماهانه 10 میلیون تراکنش الکترونیکی در مرکز شتاب این بانک در کشور ثبت می شود.

به گزارش خبرنگار مهر در گرگان، محمد سعید کاویانی صبح یکشنبه در این کارگاه آموزشی در گرگان افزود: این درحالیست که فقط 150 هزار تراکنش از طریق دستگاه های نقطه فروش است.

وی اظهار داشت: 46 درصد مشتریان تمایل دارند خارج از ساعات اداری کارهای بانکی خود را انجام دهند و از کل کارتهایی که در شبکه شتاب موجود است، هفت درصد آن مربوط به بانک تجارت است.

وی خاطرنشان کرد: با استفاده از کارت بجای پول نقد و با صرفه جویی این میزان پول می توان شش کارخانه سیمان در کشور احداث کرد.

کاویانی بیان داشت: برای تکامل بانکداری الکترونیکی باید اتوماسیون پشت باجه، اتوماسیون جلوی باجه و متصل کردن مشتریان به حسابها صورت گیرد.

این کارشناس یادآور شد: مدل توسعه بانکداری الکترونیکی، هزینه های بانکداری، هزینه متوسط ارائه یک خدمت بصورت الکترونیکی کمتر از چهار درصد همان خدمت در بانکداری سنتی است.

وی عنوان کرد: استفاده از دستگاه هایی نظیر ATM هزینه های بانکداری به ازای ارائه یک خدمت به یک صدم کاهش می یابد.

رئیس اداره آموزش بانک تجارت گفت: جنگ آینده جنگ بین آموزش ملتهاست و از بحث هواپیما و بمب اتم خبری نیست.

سید مجتبی حسینی نیا افزود: باید رویکرد نگرش را به سمت دنیای جدید با روش جدید بچرخانیم، از این رو با این هدفگذاری باید آموزش به آموزش برتر در شبکه کشور مبدل شود.

وی طرح خدمت نوین بانکداری با تشکیل کارگروهی اداری را از کارهای مهم سال جاری برشمرد و گفت: قبل از اینکه اجرای این طرح را بصورت عمومی مطرح کنیم، پایلوتهای مختلفی انجام دادیم و اموزش می تواند با سودآوری بانک رابطه مستقیمی داشته باشد.

  • ۸۹/۰۵/۱۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">