ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

متا ارسال خبر برای کانادایی‌ها را قطع می‌کند

| يكشنبه, ۱۴ خرداد ۱۴۰۲، ۰۴:۱۰ ب.ظ | ۰ نظر

متا در واکنش به تصویب لایحه جدید دولت کانادا، به زودی دسترسی کاربران این کشور برای ارسال محتوای خبری در فیسبوک و اینستاگرام را قطع خواهد کرد.
به گزارش کارگروه فناوری اطلاعات سایبربان، لایحه C-18، غول‌های فناوری را ملزم می‌کند در صورت بازنشر اخبار یا محتوای متعلق به رسانه‌های کانادایی، به آنها هزینه پرداخت کنند. این لایحه اکنون در سنا در حال مطالعه است.

فیسبوک اعلام کرده است که در صورت تبدیل این لایحه به قانون، مجبور خواهد شد محتوای خبری را در پلتفرم‌های خود در کانادا مسدود کند.اتفاقی که ممکن است به محض بررسی این لایحه در ماه جاری در سنا اتفاق بیفتد.

این غول فناوری گفت: این آزمایش تا پنج درصد از ۲۴ میلیون کاربر کانادایی خود را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

متا گفت: در حالیکه برای پیروی از قوانین آماده می‌شویم، اعلام می‌کنیم که آزمایش‌هایی را روی هر دو پلتفرم آغاز خواهیم کرد که برخی از کاربران و ناشران را از مشاهده یا اشتراک‌گذاری برخی محتواهای خبری در کانادا محدود می‌کند.

این شرکت گفت کاربرانی که به صورت تصادفی انتخاب شده اند، قادر به دیدن برخی محتوا از جمله لینک های خبری ،ویدیوهای کوتاه و استوری ها  که پس از ۲۴ ساعت ناپدید می شوند، نخواهند بود

  • ۰۲/۰۳/۱۴

فیس‌بوک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">