ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مجمع پرحاشیه شرکت مخابرات

| چهارشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۷، ۰۲:۳۲ ب.ظ | ۱ نظر

به گزارش فناوران مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت مخابرات ایران، امروز چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ برگزار و سود ۴۰۰ ریال به ازای هر سهم مخابرات ایران تصویب شد.
این مجمع تحت تاثیر اعتراض بازنشستگان شرکت مخابرات ایران قرار گرفت. مجید صدری مدیرعامل شرکت مخابرات با بیان این که از مشکلات بازنشستگان آگاه است به آنها وعده داد که این مشکلات را رفع خواهد کرد.
مدیرعامل شرکت مخابرات همچنین همکاری با شرکت‌های FCP، حمایت از تولید کنندگان داخلی و همچنین توجه ویژه به تولدی محتوا را از مهم‌ترین برنامه‌های این شرکت در سال 97 برشمرد.
براساس گزارش صدری، این شرکت 60 درصد بازاراینترنت کشور را در اختیار دارد.

به گزارش آی‌تی آنالیز تصاویر و فیلم‌های دریافت شده از این مجمع نشان می‌دهد این جلسه با تنش‌های کم‌سابقه‌ای از سوی سهامداران و بازنشستگان این شرکت همراه بود که در آن مسایل تندی پیرامون عملکرد شرکت و معاون مالی مخابرات مطرح شد که در آینده گزارش کامل‌تری از این نشست منتشر خواهد شد.

نظرات  (۱)

  • بازنشسته محروم از پاداش
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    اعتراض سهامداران که طبیعی ومنطقی است انها سود بیشتر را طلب میکنند .اما اعتراض بازنشستگان به دلیل ****** است که از زمان سرائیان در فروردین 95 استارت خورد ودولت روحانی در زمان وزارت واعظی به شرکت اعتماد مبین حمله ور شدند وعملا با روی کار امدن سرائیان (گورباچفی دیگر) زمینه تضییع حقوق همه همکاران در شرف بازنشستگی فراهم شد وایشان ******* تا توانست جز ***** هیچ فعل مثبتی انجام نداد وبذر محبتی نکاشت .مصداق ان همکاران دارای مدارک لیسانس وبالاتر که متاسفانه علیرغم گذشت 2سال و3 ماه از تصدی ایشان بر منصب مدیر عاملی مخابرات ایران هنوز نمی توانند از مزایای پاداش تشویقی بازنشستگی بهره مند شوند .شایان ذکر است بدلیل این خیانت برخی از همکاران مردند برخی مایوسانه از شرکت جدا شدند .واز ان بدتر اینکه بخشنامه سال 92 در سال 95 و96 برای برخی از اعضای هیئت مدیره ومعاونتهای  سیار وایران واستانها  اجرا وانها از پاداش 100 میلیون تومانی تشویقی منتفع شدند.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">