ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: افزایش روزافزون شمار مشترکان و کاربران اینترنت انتظارها را نیز بالا برده است که باید به آنها پاسخ مناسب داد.

«رسول سراییان» در گفت و گو با ایرنا ادامه داد: موضوع افزایش سرعت اینترنت به طور جدی دنبال می شود تا روز به روز بر رضایت مشترکان افزوده شود.
مدیرعامل شرکت مخابرات تاکید کرد تابع سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ایران در باره قیمت هستیم و ادامه داد: تعرفه های این شرکت بر اساس مصوبه های سازمان رگولاتوری تنظیم می شود و هیچ مبلغی خارج از آن نیست.
به گزارش ایرنا، بر پایه مصوبه 237 سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری) با هدف بهره مندی کاربران نهایی از سرعت و کیفیت بهتر، تعرفه انتقال و دسترسی به اینترنت داخلی در بخش ثابت و سیار از اول مردادماه از نیم ریال به 0.4 ریال به ازای هر کیلوبایت کاهش یافت.
کاهش تعرفه اینترنت برای همه اپراتورهای تلفن همراه ثابت و سیار ایران ضروری است.

** ارایه بسته های جدید اینترنتی از اول آذرماه
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از ارایه بسته های جدید اینترنتی برای مشترکان از ابتدای آذرماه خبر داد و گفت: بسته اینترنت صد دانه یاقوت 100 گیگابایت اینترنت به همراه یکصد ساعت مکالمه رایگان درون شهری را در خود جای داده است.
چندی پیش معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات شمار مشترکان اینترنت پهن باند ثابت (خطوط پرسرعت اینترنت ADSL) را هشت میلیون و 825 هزار و 105 مشترک اعلام کرد.
بر این اساس در بخش اینترنت، بیشترین شمار مشترکان مربوط به اینترنت پرسرعت تلفن همراه است.
آمارهای منتشر شده نشان می دهد 19 میلیون و 98 هزار و 560 نفر در کشور تا پایان سال 1394، از اینترنت پرسرعت متحرک استفاده کردند.
دفتر بررسی های فنی و اقتصادی معاونت برنامه ریزی وزارت ارتباطات ضریب نفوذ تلفن ثابت تا پایان شهریورماه امسال را 38.42 درصد اعلام کرد.
مرکز آمار ایران بتازگی اعلام کرد: پارسال نزدیک به 24 میلیون خانوار (98.7 درصد مجموع خانوارهای کشور) در محل سکونت به تلفن ثابت یا همراه یا هردو دسترسی داشتند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">