ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مدیر شرکت ارتباطات سیار استان اصفهان، ادعای افزایش زمان محاسبه نرخ تلفن همراه در روز ‪ ۲۳‬شهریور ماه سال جاری در این استان را تکذیب کرد.
به ادعای برخی کارشناسان ، تنظیم اشتباه ساعت شبکه تلفن همراه اصفهان از مرکز اصلی کنترل تلفن همراه(‪OMC)‬در روز‪ ۲۳‬شهریور گذشته که طی دو مرحله در ساعات عصر روز مزبور رخ داد، منجر به افزایش ساعت شبکه تلفن همراه استان به بیش از چهار ساعت و در نتیجه افزایش زمان محاسبه مکالمات مشترکین تلفن همراه در این استان شده است.

بااین حال،"قدوسی" در گفت و گو با ایرنا ضمن تایید خبر بروز اختلال در تنظیم ساعت شبکه تلفن همراه استان اصفهان گفت: تداخل مذکور در سیستم " شارژینگ" و "سوییچینگ" اصلی شبکه ارتباطات سیار پیش نیامده بود و مشکل چندانی به وجود نیاورد.

وی افزود: در مواردی مانند سنجش ترافیک، ساعت شبکه ارتباطات سیار تغییر می‌کند که تغییر پیش آمده در شبکه اصفهان از این نوع بوده است.

به گفته وی، فقط تغییرات اعمال شده در سیستم اصلی "شارژینگ " ارتباطات سیار می‌تواند منجر به تغییر ساعات مکالمات مشترکین تلفن همراه شود.

وی این تغییرات زمانی را در اول فروردین و همچنین اول مهر هر سال برای هماهنگی با ساعت رسمی کشور دانست و گفت: این تغییر نیز در کم ترافیک‌ترین موقع شب اعمال می‌شود تا هزینه اضافی برای مشترکان به دلیل تغییر ساعت مکالمات در نظر گرفته نشود.

وی به مشترکان تلفن همراه دراصفهان اطمینان خاطر داد که این اختلال سبب اعمال هزینه اضافی بابت افزایش زمان مکالمه‌ها در ماه شهریور نشود.

قدوسی تاکید کرد که این اختلال در زمان حاضر برطرف شده است.

این در حالی است که یک کارشناس شرکت ارتباطات سیار اصفهان تاکید کرد که تغییر ساعات اعمال شده در شبکه ارتباطات سیار درهر صورت، منجر به افزایش زمان مکالمه مشترکین تلفن همراه می‌شود.

وی که خواستار فاش نشدن نام خود بود، بیان داشت: هرگونه تغییر ساعتی از مرکز اصلی تلفن همراه (‪ (OMC‬منجر به تغییر زمان مکالمه مشترکین می‌شود.

به گفته این کارشناس، تغییر ساعت از مرکز کنترل تلفن همراه کشور باعث می‌شود که مشترکینی که در آن زمان، تماس تلفنی داشته‌اند، حدود چهار ساعت افزون بر زمان مکالمه اصلی، زمان تماس برایشان در قبض نهایی ماهانه اعمال شود.

"سید جمال سیاووشی" مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات استان اصفهان برای رسیدگی به این ادعا قول مساعد داده است.

  • ۸۴/۰۷/۱۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">