ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مخابرات تا پایان سال در بورس است

| دوشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۸۶، ۰۴:۳۳ ب.ظ | ۰ نظر

واگذاری بانک‌ها و بیمه مشکل خاصی نداشته بعد از برگزاری مجمع و تصویب صورت‌های مالی به راحتی در بورس پذیرش می‌شوند.

دکتر اسماعیل غلامی‌ ـ معاون امور آماده‌سازی سهام و شرکت‌های دولتی سازمان خصوصی‌سازی ـ در گفت‌وگو با (ایسنا)، در مورد روند خصوصی‌سازی بانک‌ها و بیمه‌ها گفت: در مورد بانک‌ها و بیمه‌ها در حال حاضر در انتظار تشکیل مجمع و ارائه صورت‌های مالی آن‌ها هستیم در حالی که بعد از برگزاری مجمع عمومی‌ سالیانه در پایان شهریور ماه و تصویب صورت‌های مالی 85 و سپس تشکیل مجمع عمومی‌ فوق العاده برای تصویب اساسنامه و تبدیل آن‌ها به شرکت سهامی‌ عام به زودی شاهد واگذاری بانک‌ها خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: ورود برخی بانک‌ها و مخابرات تا پایان امسال قطعی است ولی بیمه‌ها به دلیل تاخیر در آغاز آماده‌سازی نسبت به بانک‌ها ممکن است دیرتر وارد شده تا حداقل یکی از آن‌ها وارد شود.

غلامی با بیان این که در حال حاضر پست بانک تقاضای پذیرش در بورس را مطرح کرده ادامه داد: پست بانک اقدامات لازم جهت پذیرش در بورس را انجام داده و از آمادگی لازم برخوردار است که بعد از برگزاری مجمع می‌تواند به عنوان اولین بانک وارد بخش خصوصی شود.

معاون سازمان خصوصی‌سازی در ادامه اظهار کرد: مشکل خاصی در مورد خصوصی شدن بانک‌ها و بیمه وجود نداشته و ممکن است به دلیل اصلاح ساختار و برخی معایب پذیرش آن‌ها در بورس زمان‌بر باشد ولی بعد از برگزاری مجمع و تبدیل به شرکت سهامی‌ عام پذیرش آن‌ها در بورس آسان است.

او خاطرنشان کرد: کشف قیمت سهام این شرکت طبق آیین‌نامه همانند سایر شرکت‌های واگذار شده و با عرضه اولیه پنج درصدی صورت می‌گیرد.

  • ۸۶/۰۶/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">