ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مخابرات جایگزین سهام بانک ملت می‌شود

| سه شنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۸۷، ۰۲:۳۰ ب.ظ | ۰ نظر

خبرگزاری فارس: مدیر عامل کارگزاری سبد سهام عدالت گفت: بر اساس مذاکرات به عمل آمده مقرر شده 10 درصد از سهام بانک ملت از سبد سهام عدالت خارج و در عوض معادل آن درصدی از سهام مخابرات وارد شود.

محمد جواد شیخ در گفت و گو با فارس، در پاسخ به این سوال که آیا 10 درصد از 40 درصد سهام بانک ملت از سبد عدالت خارج خواهد شد اظهار داشت: بر اساس توافقات صورت گرفته 40 درصد از سهام سه بانک تجارت، صادرات و ملت به صورت علی‌الحساب به سبد سهام عدالت داده شده اما با توجه به لزوم شناورسازی سهام بانک ملت ، تصمیم گرفته شد 10 درصد از سهام بانک ملت از سبد سهام عدالت خارج شود.

وی ادامه داد: این اقدام بعد از عرضه اولیه و 5 درصدی سهام بانک ملت انجام می‌شود تا ادامه عرضه سهام این بانک از طریق بازگشت 10 درصد سهام بانک ملت صورت گیرد.

به گفته وی هنوز ابلاغیه وزیر اقتصاد در این رابطه دریافت نشده است.

شیخ تصریح کرد: این در حالی است که بعد از کشف قیمت سهام بانک ملت، معادل 10 درصد سهام برگشت داده شده درصدی از سهام مخابرات وارد سبد سهام عدالت خواهد شد که در این رابطه مذاکرات اولیه صورت گرفته است.

مدیر عامل کارگزاری سهام عدالت با بیان اینکه سال گذشته نیز چنین جا به جایی صورت گرفته ادامه داد: سال گذشته به جای برگشت 10 درصد از سهام کشتیرانی، ‌8 درصد سهام ملی مس به حساب سبد سهام عدالت منظور شد.

شیخ به آخرین وضعیت پرداخت سود سالیانه 80 هزار تومانی به 5/4 میلیون نفر از مشمولین مرحله اول اشاره کرد و گفت: تا به امروز 80 میلیارد تومان به یک میلیون و 100 هزار نفر پرداخت شده است.

وی گفت: در برخی استان ها بیش از 65 درصد در برخی دیگر حدود 5 درصد از مشمولین سود خود را دریافت کرده‌اند و پیش بینی می‌شود ظرف 20 روز آینده تکلیف پرداخت سود به 5/4 میلیون نفر مشخص نهایی شود.

  • ۸۷/۱۱/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">