ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مخابرات سیم کارت اعتباری واگذاری نمی کند

| چهارشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۸۴، ۰۴:۱۸ ب.ظ | ۰ نظر

این که گفته شده می‌‏توانیم روی شبکه ارتباطات سیار موجود کشور سیم‌‏کارت اعتباری به مشترکین بدهیم ، به معنی واگذاری این نوع سیم‌‏کارت از سوی دولت نیست.

مهندس صابر فیضی ، درگفت و گو با خبرنگار ایلنا ، ارایه خدمات تلفن همراه پیش پرداخته از سوی شرکت دولتی مخابرات ایران را نقض قانون ندانست و گفت: سیم کارت‌‏های اعتباری هم جزء‌‏خدمات مخابراتی محسوب می‌‏شود.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی مخابرات ایران ، افزود: شرکت تالیا و شرکت ارتباطات سیار هر دو وابسته و متعلق به شرکت مخابرات ایران هستند و در صورتی که ارتباطات سیار بخواهد سیم کارت پیش پرداخته واگذار کند تفاوتی با تالیا نداشته و هیچ‌‏کدام از این شرکت‌‏ها خصوصی محسوب نمی‌‏شوند.

وی ، درباره اقدامات صورت گرفته از سوی شرکت مخابرات برای نصب آنتن‌‏های جدید تلفن همراه به منظور ارایه هر چه سریع‌‏تر خدمات به مشترکینی که در پیش فروش این دوره سیم‌‏کارت دولتی شرکت کرده‌‏اند، تصریح کرد: شرکت ارتباطات سیار متولی این مسئله است.

مهندس فیضی ، از اقدام شهرداری تهران برای جلوگیری از نصب آنتن‌‏های جدید تلفن همراه به دلیل حفظ زیبایی شهر تهران اظهار بی‌‏اطلاعی کرد و گفت: شرکت ارتباطات سیار موظف است طبق تاریخی که در سیاست‌‏گذاری ما آمده به تعهدات خود در این زمینه عمل کند.

  • ۸۴/۱۲/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">