ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

عضو کمیسیون صنایع و معادن با اشاره به بررسی وضعیت شرکت ایرانسل با حضور مدیرعامل این شرکت، گفت: طبق گفته‌های دزفولی، تعداد مشترکین یا شماره‌ها در قرارداد‌های اولیه این شرکت نامحدود است در حالی که مخابرات این موضوع را تائید نمی‌کند.

بهمن محمدیاری در گفت‌وگو با «توانا»، اظهار داشت: در جلسه روز یکشنبه کمیسیون صنایع و معادن مسایل مربوط به شرکت ایرانسل با حضور مدیرعامل آن (دزفولی) مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این جلسه دزفولی گزارشاتی را در رابطه با شرکت ایرانسل داده و سوالات نمایندگان در خصوص وضعیت ایرانسل در ایران را پاسخ داد.

نماینده طوالش با اشاره به اینکه 49 درصد از سهام ایرانسل متعلق به شرکت MTN در آفریقای جنوبی است، خاطرنشان کرد: با توجه به این میزان سهم از یک شرکت خارجی در شرکت ایرانسل، مشکلات این مورد بررسی قرار گرفته شد و نمایندگان در جریان کار این شرکت قرار گرفتند.

به گفته وی، بر اساس اظهارات دزفولی تعداد مشترکان یا شماره‌ها در قرارداد‌های اولیه این شرکت نامحدود است در حالی که مخابرات این موضوع را تائید نکرده و کاربران باید از نظر تعداد محدود باشند.

محمدیاری ادامه داد: دزفولی تقاضای پیگیری این موضوع را داشته و همچنین اعلام کرد شماره‌های بدون مشخصات مشترکان که از قبل واگذار شده در حال حاضر از بازار جمع شده و این خطوط قطع شده است.

  • ۸۸/۰۸/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">