ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مخالفت وزارت ورزش با فیلترینگ

| چهارشنبه, ۴ دی ۱۳۹۲، ۰۳:۴۴ ب.ظ | ۰ نظر

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: با فیلترینگ فضای مجازی مخالفم و معتقدم باید نگاه‌ها به فضای مجازی از تهدید به یک فرصت اجتماعی تبدیل شود.

گلزاری افزود: در داستان فیلترینگ یک بخش قانونی وجود دارد و یک بخش تربیتی که بخش قانونی آن برعهده شورای عالی فضای مجازی است و برعهده وزارت ورزش و جوانان نیست.

وی خاطرنشان کرد: اما در بحث تربیتی فیلترینگ باید نگاه‌ها به فضای مجازی مثبت شود و آن به عنوان یک تهدید نگریسته نشود.اگر به جوانان آموزش داده شود که چگونه در فضای مجازی حرکت کنند و آسیب‌های اینترنتی را برای آنها روشن کنند شاهد استفاده درست از فضای مجازی خواهیم بود.

به گزارش فارس معاون وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه مخالف فیلترینگ در فضای مجازی هستم در خصوص آسیب‌های اجتماعی بین جوانان گفت: مشکل اصلی ما نداشتن آمار دقیق است چراکه یک مرکز ملی مورد اعتماد نظام برای آسیب‌های اجتماعی وجود ندارد و مشخص نیست که آیا آمارهای ارائه شده را می‌توان به کل جامعه تعمیم داد یا خیر.

  • ۹۲/۱۰/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">