ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مدل اقتصادی شبکه ملی اطلاعات اصلاح شد

| جمعه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۴:۴۶ ب.ظ | ۰ نظر

مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: طراحی و مدل اقتصادی شبکه ملی اطلاعات برای آغاز فعالیت اصلاح شد تا فعالیت شرکت‌های استارت‌آپ و سرویس‌دهنده خدمات فناوری اطلاعات در کشور به سوآوری برسد.

محمد جواد آذری جهرمی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به اینکه مرکز تبادل ترافیک داده تهران در راستای اجرای شبکه ملی اطلاعات افتتاح شد، اظهار کرد: بنا داشتیم تا در شهریور ماه سال جاری سه مرکز تبادل ترافیک دیگر در تبریز، شیراز و مشهد را افتتاح کنیم اما امیدوارم براساس جلساتی که با همکاران داشتیم، افتتاح این بخش از شبکه ملی اطلاعات را تا آخر خرداد ماه شاهد باشیم زیرا معتقدیم سریع‌تر هم می‌شود این کار را انجام داد.

وی با تأکید بر اینکه چنین افتتاح‌هایی همه شبکه ملی اطلاعات نیست، گفت: نظام‌های دیگری روی این شبکه وجود دارد که باید پیاده‌سازی شود و در نهایت فعالیت بخش خصوصی در قالب سرویس‌های ارتباطی است که شبکه ملی اطلاعات را معنا می‌بخشد.

مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت اذعان کرد: طراحی و مدل اقتصادی شبکه ملی اطلاعات برای آغاز فعالیت اصلاح شد تا فعالیت شرکت‌های استارت‌آپ و سرویس‌دهنده خدمات فناوری اطلاعات در کشور به سوآوری برسد.

او افزود: امیدواریم طبق وعده مقام عالی وزارت ارتباطات این شبکه تا نیمه امسال به بهره‌برداری برسد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">