ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مدیرعامل شرکت زیرساخت منصوب شد

| شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۶، ۰۱:۵۰ ب.ظ | ۰ نظر

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حکمی دکتر صادق عباسی شاهکوه را به عنوان مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت کشور منصوب کرد.

 به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در متن حکم انتصاب دکتر صادق عباسی شاهکوه آمده است :

جناب آقای دکتر صادق عباسی شاهکوه

  بنا به پیشنهاد هیئت مدیره، به استناد ماده (22)‌ اساسنامه شرکت ارتباطات زیرساخت و نظر به شایستگی و تجارب ارزشمندتان در امور مدیریتی، به موجب این حکم جناب‌عالی را به‌مدت 2 سال به‌ سمت"مدیرعامل شرکت‌ ارتباطات‌ زیرساخت" منصوب‌ می‌نمایم.

مقتضی است ضمن پیشبرد امور جاری و اجرای  وظایف مصرح در اساسنامه آن شرکت، سیاست‌ها و اهداف کلان وزارتخانه، مستخرج از برنامه‌های دولت دوازدهم، قانون برنامه ششم توسعه کشور، اسناد بالادستی به ویژه سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و مصوبات شورای عالی فضای مجازی، به شرح زیر در اولویت عمل قرار دهید:

- توسعه اقتصادی لایه هسته و توانا ساز شبکه ملی اطلاعات جهت تأمین پهنای باند مناسب و باکیفیت درسطح سه کشور برتر منطقه بارعایت سند الزامات شبکه ملی اطلاعات.

- پایش، بازنگری، بهینه سازی، ارتقاء کیفیت، امنیت و توسعه شبکه و ارائه سرویس‌های نوین متناسب با تقاضا با رعایت صیانت اجتماعی و فرهنگی و کاهش مدت زمان برقراری سرویس‌ها و رعایت سطح خدمات درخواستی مشتریان جهت تحقق اهداف شبکه ملی اطلاعات و دولت الکترونیک.

- تدوین و اجرای برنامه ریزی مدیریت بحران(DRP) و اهتمام جدی به اصول پدافند غیرعامل در طراحی شبکه و ایجاد خط ارتباطی رزرو.

- مدیریت هزینه‌ها و دارایی های شرکت جهت افزایش بهره وری و تحقق هدف برنامه ششم توسعه کشور با رشد متوسط سالانه 6.5 درصدی بهره وری کل عوامل تولید (TFP).

- منطقی نمودن تعرفه خدمات جهت افزایش حجم بازار مخابراتی کشور و تحقق هدف برنامه‌ششم توسعه‌کشور بارشد متوسط سالانه 19.4درصدی ارزش‌افزوده زیربخش مخابرات.

- رعایت اصول امنیت و حفظ حریم خصوصی و ملاک قراردادن"منشور حقوق شهروندی"در شرکت به ویژه در مواجهه با مشتریان و مردم.

- آزادسازی فعالیت‌های شرکت با حفظ حقوق حاکمیت و استفاده حداکثری از ظرفیت بخش خصوصی با اولویت واگذاری فعالیت‌ها به مردم و فراهم آوردن زمینه مشارکت هرچه بیشتر بخش خصوصی.

- ملحوظ نمودن بررسی‌های اقتصادی، فنی، اجتماعی، فرهنگی و زیست محیطی در اجرای پروژه‌ها.

- ارتقای سلامت نظام اداری، شفافیت مالی، بهبود دسترسی همگانی به اطلاعات، فراهم آوردن فرصت برابر، حفاظت از اموال دولتی و معیار قراردادن قانون در همه امور.

- ایجاد شرکتی استراتژیک محور و نوسازی ساختاری و مدیریتی و ارتقای فرهنگ سازمانی آن و تحقق و هوشمندسازی و اعمال اصل شایسته سالاری و بکارگیری هرچه بیشتر جوانان، زنان و شهروندان از اقوام و مذاهب در سطوح مدیریتی و کارشناسی.

امیداست با اتکال به قادر متعال در چارچوب اساسنامه شرکت و سیاست‌های کلی نظام در راستای سیاست‌های این وزارت و تحقق اهداف دولت تدبیر و امید موفق و مؤید باشید.

محمد جواد آذری جهرمی

 

 گفتنی است، صادق عباسی شاهکوه دارای مدرک تحصیلی دکترای مخابرات- شبکه های نوری است و پیش از این معاون بررسی های فنی و صدور پروانه سازمان تنظیم مقررات و مقررات رادیویی بوده است . وی کارشناسی ارشد مهندسی برق-مخابرات را از دانشگاه شریف اخذ کرده و در سوابق شغلی ایشان آمده است :

- رییس پژوهشکده فناوری ارتباطات در مرکز تحقیقات مخابرات ایران از مرداد 1391 تا دی 1392

- پژوهشگر و مجری پروژه در مرکز تحقیقات مخابرات ایران از اردیبهشت 1390 تا تیر 1391

- معاون فنی و امور بین الملل / رییس مرکز امور بین الملل و مهندسی ارتباطات در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از فروردین 1387 تا فروردین 1390

- مدیرگروه پژوهشی مخابرات نوری در مرکز تحقیقات مخابرات ایران از تیر 1386 تا خرداد 1387

- معاون اداره کل طرح و مهندسی انتقال در شرکت ارتباطات زیرساخت از فرودین 1384 تا خرداد 1386

- کارشناس حوزه معاونت توسعه و مهندسی در شرکت مخابرات ایران از آذر 1382 تا خرداد 1383

- کارشناس مسوول طراحی سیستم های فیبر نوری در شرکت ارتباطات زیرساخت از تیر 1383 تا اسفند 1383

- کارشناس ارزیابی و تجزیه و تحلیل شبکه مایکروویو کشور در شرکت مخابرات ایران از آبان 1372 تا اسفند 1377

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">