ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مردم هنوز کالاهای دیجیتال نمی‌خرند

| يكشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۲، ۱۲:۳۲ ب.ظ | ۰ نظر

در پی کاهش اندک نرخ ارز و تحولات سیاسی، بازار کالاهای دیجیتالی به خصوص تلفن همراه همچنان در سردی به سر می‌برد.

به گزارش خبرنگار موبنا به نقل از منابع بازاری،‌ همزمان با کاهش قیمت اندک ارز حضور مراجعه‌ کنندگان به این بازار به طور چشمگیری کاهش یافت به طوری که هم اکنون خریدوفروش در این بازار به ندرت صورت می‌گیرد.

در حال حاضر بیشتر عرضه کنندگان عمده موبایل بازاری کم رونق و سرد را تجربه می‌کنند چرا که در حال حاضر بیشتر مشتریان خرید خود را به زمان دیگر موکول کرده‌اند.

کارشناسان این حوزه بر این باورند که تا زمان تثبیت نرخ ارز همچنان شاهد کاهش تقاضا برای این کالای ارتباطی خواهیم بود چرا که مردم به بهانه ارزان تر شدن خرید خود را به زمان دیگر موکول کرد‌‌ه‌اند.

استمرار شرایط فعلی بازار و همچنین کاهش نرخ ارز در بازار باعث شده تا قیمت تمامی این کالای ارتباطی روند نزولی در پیش گیرند به طوری که برخی از مدل‌ها تا سقف 100 هزار تومان نیز ارزان شده‌اند.

دست اندرکاران این حوزه بر این باورند که در صورت استمرار شرایط فعلی احتمال مجدد کاهش قیمت این کالای ارتباطی در سطح بازار وجود دارد.

  • ۹۲/۰۹/۱۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">