ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مرکز تماس مخابرات با توانایی پوشش کلیه بخش های استان به عنوان محلی برای پاسخگویی به تمام تماس های تلفنی و ایمیل‌های شهروندان برای رسیدگی به مشکلات تماس‌ها و با دریافت اطلاعات تلفن برای اولین بار در خراسان رضوی ایجاد می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از دبیرخانه دومین نمایشگاه فناوری اطلاعات نرم افزار و شهر الکتریکی اله سیت 84 ، ناصر حسن زاده رئیس اداره فن آوری اطلاعات شرکت مخابرات خراسان رضوی با تاکید بر جایگاه مخابرات به عنوان زیر ساخت شهر الکترونیک و شهرداری الکترونیک گفت: هدف از ایجاد این مرکز تماس ایجاد هماهنگی و رفاه بیشتر برای مراجعه کنندگان است که می‌توانند ازتزریق تماس تلفنی و یا ارسال ایمیل کلیه اطلاعات خود را به صورت متمرکز از تزریق سیستم رایانه پیشرفته و یک اپراتور متخصص در زمینه مربوط دریافت کنند.

وی افزود: در جهت تحقق و گسترش هر چه بیشتر استفاده از فناوری اطلاعات آمادگی ارائه هر گونه سرویسهایی را از طریق اینترنت به کلیه سازمان‌های متقاضی به عنوان پایه‌ای ترین خدمات داریم.

حسن زاده در پایان با اشاره به سایت شرکت مخابرات خراسان رضوی پرداخت قبوض مشترکین را به صورت الکترونیک مقدور دانست و اظهار داشت: مشترکان می‌توانند از طریق سایت شرکت و نیز سیستم بانکی بانکی طرح شتاب مبلغ قبوض خود را پرداخت کنند.

  • ۸۴/۰۹/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">