ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مزاحمت‌ با سیم‌کارت زن مرده

| شنبه, ۲ آذر ۱۳۹۲، ۰۹:۳۰ ق.ظ | ۰ نظر

یک ناشناس با سیم‌کارت زن مرده‌ای، مزاحم شبانه‌روزی مردی شد و وی را کلافه کرد.چندی پیش مرد جوانی پای در دادسرای یافت‌آباد گذاشت و وقتی در برابر بازپرس قیصری ایستاد، پرده از مزاحمت‌های عجیب تلفنی برداشت.

این مرد گفت: 6 ماه پیش زنگ تلفن همراهم بهصدا درآمد، وقتی گوشی را برداشتم آنسوی خط مرد جوانی به من گفت مراقب خودت باش عدهای دنبالت هستند! وقتی پرسیدم چه کسانی من را تعقیب میکنند و به چه دلیلی؟ تماسش را قطع کرد. ابتدا تصور میکردم اشتباهی شماره مرا گرفته است. دو روز بعد در حالی که پاسی از شب گذشته بود و من به خواب عمیقی فرو رفته بودم، ناگهان از صدای زنگ تلفن همراهم بیدار شدم، ترسیدم مبادا اتفاق ناگواری برای بستگانم رخ داده باشد چرا که سابقه نداشت آن وقت شب کسی با من تماس بگیرد.

وقتی گوشی را برداشتم با کمال تعجب دوباره صدای آن مرد که به من گفت عدهای در تعقیب تو هستند مراقب خودت باش را شنیدم، جا خوردم و این بار از وی خواستم خودش را معرفی کند اما مرد مزاحم که از صدایش مشخص بود میتواند 30 ساله باشد، از معرفی خودش امتناع کرد و این بار مدعی شد نامزدش برای همیشه وی را ترک کرده است و نمیخواهد با وی ازدواج کند! جوان مزاحم مدعی شد میخـــــواهد با من درد دل کند!آن شب من از وی خواستم دیگر مزاحم نشود. چند روزی گذشت و خبری از تماسهای تلفنی مرد جوان نشد. با خود فکر میکردم مرد ناشناس دیگر دست از مزاحمتهای تلفنیاش برداشته است که در این میان پیامکی برایم ارسال شد، وقتی پیامک را خواندم دیدم شماره مرد مزاحم است. ابتدا توجهی نکردم و تصور میکردم پس از مدتی خسته میشود و دست از مزاحمتهایش برمیدارد اما کار به جایی کشید که مرد مزاحم به خانهمان نیز زنگ میزد و به من میگفت تو تسلط خوبی در حل جدول داری و باید به من پاسخ این سؤالها را بدهی!خلاصه از دست تماسهای تلفنی و پیامکهایش کلافه شده بودم نمیدانستم چهکار کنم، چندینبار هم با وی تماس تلفنی گرفتم و خواهش کردم دست از سرم بردارد اما بیفایده بود و حتی گاهی اوقات تماسهایش را به شماره دیگران انتقال میداد تا من به خاطر ایجاد مزاحمتهایش به او زنگ نزنم و اعتراض نکنم.حالا این مرد مزاحم روزانه 20 پیامک به من میدهد که البته پیامکهایش توهینآمیز و غیراخلاقی نیستند. برای اینکه از مزاحمتهای گاه و بیگاه وی نجات پیدا کنم شکایتی را مطرح کردم که پس از کنترل تلفن وی مشخص شد به نام زنی است که دیگر زنده نیست.

به گزارش ایران وی افزود: وقتی فهمیدم صاحب سیمکارت یک زن بوده و دیگر زنده نیست از شکایتم صرفنظر کردم اما مرد مزاحم حاضر نیست دست از مزاحمتهایش بردارد، بنابراین تقاضای سوزاندن سیمکارت وی را دارم.بازپرس پرونده پس از جمعآوری اسناد و مدارک قانونمند دستور سوزاندن سیمکارت مرد مزاحم را صادر کرد.

  • ۹۲/۰۹/۰۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">