ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مسدودسازی سراسری تیک تاک در نخستین ایالت آمریکا

| يكشنبه, ۲۷ فروردين ۱۴۰۲، ۰۲:۵۸ ب.ظ | ۰ نظر

مونتانا به اولین ایالت آمریکا مبدل شده که دسترسی به برنامه شبکه اجتماعی جنجالی تیک تاک را مسدود می‌کند. این کار بر مبنای مصوبه مجلس محلی این ایالت صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انگجت، مصوبه مذکور اپ استورهای فعال در ایالت مونتانا را مجبور می‌کند تا اپلیکیشن تیک تاک را در ایالت مذکور مسدود کنند. طرح مذکور با ۵۴ رأی موافق در برابر ۴۳ رأی مخالف به تصویب رسید و حالا برای امضا در اختیار گرگ گیانفور فرماندار جمهوری خواه این ایالت قرار گرفته است.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انگجت، مصوبه مذکور اپ استورهای فعال در ایالت مونتانا را مجبور می‌کند تا اپلیکیشن تیک تاک را در ایالت مذکور مسدود کنند.

طرح مذکور با ۵۴ رأی موافق در برابر ۴۳ رأی مخالف به تصویب رسید و حالا برای امضا در اختیار گرگ گیانفور فرماندار جمهوری خواه این ایالت قرار گرفته است. به نظر می‌رسد وی مخالفتی با اجرای چنین طرحی نداشته باشد، زیرا او قبلاً با استفاده از تیک تاک بر روی وسایل الکترونیک موجود در این ایالت مخالفت کرده بود.

انتظار می‌رود عملیاتی شدن این ممنوعیت تا سال ۲۰۲۴ طول بکشد، هر چند به احتمال بسیار زیاد مخالفت‌های حقوقی با این موضوع رخ خواهد داد.

شو چیو مدیرعامل تیک تاک ماه گذشته در یک جلسه استماع کنگره شهادت داد و طی این جلسه تلاش کرد، تا حد زیادی روابط شرکت خود با ByteDance و چین را کم اهمیت جلوه دهد.

  • ۰۲/۰۱/۲۷

تیک تاک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">