ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مسدودسازی 122 سایت غیراخلاقی در اراک

| جمعه, ۲۹ آذر ۱۳۹۲، ۰۴:۱۵ ب.ظ | ۱ نظر

کارشناسان پلیس فتا استان مرکزی در یک ماهه گذشته موفق به شناسایی 122 سایت و وبلاگ با محتوای مجرمانه و غیر اخلاقی شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر،سرگرد "مصطفی نوروزی" رئیس پلیس فتا استان مرکزی گفت: استفاده از فناوری پیشرفته از جمله رایانه و اینترنت شرایط و بستر مساعدی برای ظهور جرائم سایبری به وجود آورده است و از آنجا که این جرائم ملموس نیستند نیاز به کار کارشناسی در فضای سایبری توسط کارشناسان امر دارد.

وی در ادامه افزود: پلیس فتا استان مرکزی به عنوان سردمدار مبارزه با جرائم فضای مجازی در استان طی یک ماهه گذشته با انجام بررسی های دقیق در این فضا موفق به شناسایی 122 سایت و وبلاگ دارای محتوای مجرمانه شده است.

رئیس پلیس فتا استان مرکزی تصریح کرد: گردانندگان تمامی سایت ها شناسایی و با توجه به اینکه ایجاد کنندگان و گردانندگان این سایت ها در خارج از حوزه قضایی استان می باشند، پرونده آنها برای سیر مراحل قانونی به استان های مربوطه در سطح کشور ارسال شده است.

سرگرد نوروزی در پایان اظهار داشت: فضای مجازی اینترنت حاوی موضوعات و مطالب فریبنده بسیار زیادی است و این پلیس احاطه کامل بر فضای مجازی داشته و با سایت ها و وبلاگ هایی که اقدام به ترویج مطالب و تصاویر مجرمانه می کنند، برخورد خواهد کرد.

  • ۹۲/۰۹/۲۹

نظرات  (۱)

فیلتر کردن مگه افتخار داره که اینها ....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">