ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: مسئولان فضای مجازی کشور مطالبه عمومی مردم برای راه اندازی شبکه ملی امن را بشنوند.

به گزارش مرکز ارتباطات و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سرتیپ پاسدار سید مسعود جزایری روز سه شنبه با ارزیابی اغتشاشات اخیر که از هر جهت شاخصه های یک اقدام طرح ریزی شده توسط بیگانگان را دارا می باشد، گفت: مسئولان و مدیرانی که می بایست در مقابله با جنگ تمام عیار بیگانه از طریق فضای مجازی علیه کشور عکس العمل های مناسبی را به عمل می آوردند و کاری نکردند، باید مورد بازخواست قرار گیرند؛ چرا که در مقابله با برنامه ریزی جامع دشمنان به منظور ایجاد تغییرات در باورها، افکار، رفتار و ساختار مردم، نظام و انقلاب یا سکوت کردند و یا دانسته و ندانسته همراهی کردند.
وی افزود: دون شان جمهوری اسلامی ایران است که از طریق شبکه مجازی با پاره ای مشکلات روبرو شود، از این رو نا کارآمدی و ضعف در تصمیمات بزرگ برای مدیریت کردن این حوزه و مصون سازی آن در برابر لشکریان دشمنان، گناه نابخشودنی است که باید به آن رسیدگی شود و در مقابل هرچه زودتر در برابر این معابر نفوذ دشمن، سدهای مستحکم را ایجاد کرد.
معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه تاکید کرد: در موقعیت کنونی بایستی تمهیداتی فوری و قاطع از سوی دستگاههای مربوط برای انجام اموری که از طریق فضای مجازی امن و داخلی باید صورت پذیرد، انجام شود و با هرگونه مسامحه و انجام آن از سوی سایر دستگاه ها برخورد شود.
سردار جزایری در پایان درخواست کرد: مسئولان دلسوز کشور اجازه ندهند وضع نابسامان فضای مجازی به وضعیت قبلی بازگردد، در این صورت مطمئن باشند مردم فهیم و انقلابی ایران اسلامی از آنها حمایت خواهند کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">