ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مسوولیت اختلال اینترنت با دیتاست

| يكشنبه, ۸ مرداد ۱۳۸۵، ۰۶:۴۰ ب.ظ | ۰ نظر

مدیر روابط عمومی شرکت ارتباطات زیرساخت، با اعلام رفع مشکلات مربوط به تامین ظرفیت شبکه‌ی اینترنت کشورمان از طریق کشور ترکیه، مسوولیت اختلالات حال حاضر را متوجه شرکت دیتا دانست.

«محمد چهر‌ه‌قانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری ارتباطات و فناوری اطلاعات (سیتنا)، با اشاره به رفع مشکلات مربوط به اختلالات اینترنتی توسط شرکت ارتباطات زیرساخت، اظهار داشت: سرویس اینترنت کشورمان در حال حاضر از لحاظ ظرفیت هیچ مشکلی ندارد، چراکه مساله‌ی ظرفیت از طریق مسیر پشتیبان کشور ترکیه حل شده است.

وی، در خصوص برخی خبرها مبنی بر ادامه‌ی اختلالات اینترنتی، تاکید کرد: در حال حاضر اگر اختلالاتی در اینترنت وجود داشته باشد، به هیچ عنوان مربوط به شرکت زیرساخت نیست و مشکلات اینترنتی باید در دیتا مورد بررسی قرار گیرد.

چهره‌قانی، در بیان علت اصلی اختلالات اینترنتی روزهای گذشته، یادآور شد: دلیل اصلی این موضوع مربوط به تغییراتی است که در چند روز اخیر قرار بود در بخشی از تجهیزات مخابراتی فلگ ایجاد شود.

مدیر روابط عمومی شرکت ارتباطات زیرساخت، افزود: شرکت فلگ، برای جایگزینی ظرفیت مختل شده، در ابتدا روزی 20 هزار دلار تقاضا کرد و در مراحل بعدی این رقم را تا 70 هزار دلار نیز افزایش داد که با وجود موافقت شرکت زیرساخت، در روز موعود شاهد 30 درصد اختلال در سیستم اینترنتی بودیم.

  • ۸۵/۰۵/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">