ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مدیرعامل سازمان آمار، اطلاعات و خدمات رایانه‌ای شهرداری مشهد گفت: در بخش شهرداری الکترونیک به صددرصد اهداف طرح جامع شهر الکترونیک در این شهر دست یافته‌ایم.
شهرداری مشهد روز شنبه به نقل از مهدی کارگر گزارش داد: در این چارچوب زمینه برای دستیابی به فناوری اطلاعات و ارتباطات نوین در مشهد فراهم شده است.
وی افزود: ایجاد شهرداری الکترونیک هدف اصلی سازمان رایانه شهرداری مشهد است.
او گفت: شهرداری الکترونیک به عنوان فراهم آورنده زیرساخت پاسخگویی به نیازهای اساسی توسعه خدمات شهری هدف اصلی فعالیتهای سازمان رایانه بوده و "شهروند الکترونیک" و "محله الکترونیک" در گامهای بعدی قرار دارد.
او همچنین افزود: وزارت کشور، شهر مشهد را به عنوان الگوی سامانه‌های الکترونیکی در کشور انتخاب کرده است.
وی در آستانه برگزاری دومین نمایشگاه اله‌سیت کشور در مشهد گفت: به دلیل انتخاب مشهد به عنوان الگوی سامانه‌های الکترونیکی کشور دبیرخانه دایمی اله‌سیت نیز به صورت مستقل در این شهر دایر شده است.
او افزود: مشهد در خصوص فناوری اطلاعات نیز در مدیریت شهری پیشتاز است و نخستین شهری است که‌تمام مناطق آن به‌صورت کاملا الکترونیک تحت نظام یکپارچه شهرسازی قرار گرفته است.
وی درخصوص دومین نمایشگاه‌اله سیت هم گفت: دومین نمایشگاه فناوری اطلاعات نرم‌افزار و شهر الکترونیک مشهد موسوم به "اله‌سیت ‪ "۲۰۰۵‬طی نهم تا سیزدهم آذر ماه آتی در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود.
او افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه فراهم کردن فضای لازم برای تعامل مستقیم و نزدیک مدیران اجرایی در حوزه خدمات و تخصصی کردن این حوزه‌ها است.
مدیر عامل سازمان آمار و اطلاعات و خدمات رایانه‌ای شهرداری مشهد گفت:

فراهم کردن بستر مناسب برای فعالان صنعت ‪ IT‬و ایجاد بازار کار پرظرفیت، جذب نیروی انسانی، آشنایی با دستاوردهای نوین صنعت ‪ IT‬و فراهم کردن زمینه سرمایه‌گذاری در فناوری‌اطلاعات و ارتباطات شهری از جمله محورهای برگزاری نمایشگاه است.
وزارت کشور مشهد را به عنوان الگوی سامانه‌های الکترونیکی کشور انتخاب کرده‌است.

  • ۸۴/۰۸/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">