ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مشکل در آموزش مجازی اینترنت است نه شاد

| چهارشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۹، ۰۹:۱۸ ب.ظ | ۰ نظر

دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش درباره قابلیت‌های اپلیکیشن شاد گفت: شاد در ابتدا امکانات محدودی داشت، اما مرتب در ویراست‌های جدید امکانات جدیدی بر آن افزوده شد. امروز اپلیکیشن شاد قابلیت گفت‌وگوی زنده دارد و تا 24 ساعت قابل ذخیره است و دانش‌آموزان می‌توانند در آن بازه زمانی که به کلاس دسترسی نداشتند، از گفت‌وگوی ذخیره شده استفاده کنند.

«محمود احمدی طهرانی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به اینکه مساله اصلی اینترنت است نه شاد،‌ گفت: یک سری امکانات جدید هم باید در آ‌ینده به شاد اضافه شود مانند امکان حضور و غیاب. نرم‌افزار شاد یک برنامه کاربردی است که هر بار باید مانند سایر نرم‌افزارها نسخه جدیدش ارائه شود. مهمترین مشکل در حال حاضر مربوط به نرم‌افزار شاد نیست، بلکه مساله اصلی اینترنتی است که باید شاد را پشتیبانی و تغذیه کند.

امانی بیان کرد: در کنار شبکه شاد ما شبکه رشد را داریم که دارای مواد آموزشی قابل استفاده است. به نظرم خانواده‌ها و معلمان باید به طور جدی از شبکه‌ رشد استفاده کنند. در این میان تلویزیون هم به کمک آمده است و هر کسی هر کاری که از عهده‌اش برآمده، انجام داده است.

دبیرکل  شورای عالی آموزش و پرورش درباره فعالیت شبکه استانی گفت: من در سفری که به یکی از استان‌ها داشتم، دیدم که شبکه‌های استانی مطالب آموزشی و درسی را نیز پخش می‌کنند. به عنوان مثال شبکه اشراق زنجان تولیدات زیادی در زمینه مطالب درسی در قالب فیلم داشته است، آنها حتی در حوزه کاردانش و فنی و حرفه‌ای نیز وارد شدند.

امانی طهرانی در پایان اظهار داشت: مجموع تلاش‌هایی که شده نشان می‌دهد، موضوع از حالت دستوری خارج شده و همه تلاش می‌کنند آموزش ادامه یابد. معلمان هم تمام محتوای خود را برای دانش‌آموزان به اشتراک گذاشتند. البته یک بخش عمده که دیده نمی‌شود، گروه‌های اختصاصی است که معلمان آن را ایجاد کرده‌اند و در آن فعالیت دارند. در آنجا معلمان سخاوتمندانه تولیدات خود را به اشتراک می‌گذارند.

  • ۹۹/۰۷/۲۳

شبکه شاد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">