ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مشکل رجیستری تجهیزات سیم‌کارت‌خور حل شد

| سه شنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۷، ۱۰:۰۹ ق.ظ | ۰ نظر

سامانه طرح ثبت گوشی تلفن همراه از کاربرانی که برای استفاده از تجهیزات سیم‌کارت‌خور خود با مشکل رجیستری مواجه شده اند خواست تا با سامانه «همتا» تماس بگیرند.

به گزارش خبرنگار مهر، برخی کاربران اعلام کرده اند که دستگاه و تجهیزات سیم‌کارت‌خور غیر از گوشی تلفن همراه مانند تبلت، مودم، ساعت هوشمند، دستگاه POS و . . . خریداری کرده اند اما ارتباط آن به دلیل رجیستر نبودن قطع شده است.

در این زمینه سامانه اطلاع رسانی طرح ثبت گوشی تلفن همراه با تاکید براینکه تاکنون تنها گوشی موبایل شامل طرح رجیستری شده است، اعلام کرد: «در آینده نزدیک سایر تجهیزات با قابلیت نصب سیم‌کارت نیز مشمول طرح خواهند شد.»

« اما در طول طرح، موارد معدودی مشاهده شده که سایر تجهیزات نظیر تبلت، ساعت هوشمند، مودم سیم‌کارت‌خور و ... نیز مشمول طرح شده‌اند. علت این امر این است که شناسه این تجهیزات در پایگاه داده سازمان جهانی GSMA که در طرح مورد استفاده قرار می‌گیرد، به اشتباه تلفن همراه ثبت شده است.»

سامانه طرح رجیستری (همتا) از افرادی که کالای غیر از گوشی آنها مشمول طرح رجیستری شده است، خواست تا با مرکز تماس طرح رجیستری (همتا) به شماره ۰۹۶۳۶۶ تماس بگیرند و شناسه تجهیز و یا کالای خود را اعلام کنند تا در اسرع وقت مشکلشان حل شود.

  • ۹۷/۰۸/۲۹

طرح رجیستری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">