ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

دبیر شورای عالی فضای مجازی گفت: دستورالعمل دوره قبلی شورا که براساس آن مصوبات کمیسیون‌های تخصصی شورا به مثابه مصوبات شورا تلقی‌ می‌شد، دارای موافقان زیادی است و احتمال اجرای دوباره آن وجود دارد.

محمد حسن انتظاری در‌ گفت‌وگو با فارس، در پاسخ به این سوال که شورای عالی فضای مجازی در دوره قبلی فعالیت خود، دستورالعملی داشت که مصوبات کمیسیون‌های تخصصی شورا به مثابه مصوبات شورا تلقی‌ می‌شد و با آغاز دوره مدیریت جدید، این دستورالعمل لغو شد، آیا وجود این دستورالعمل برای تسریع در مصوبات و جلوگیری از معطل ماندن برای برگزاری جلسات شورا با حضور رئیس‌جمهور، مفید نبود؟ گفت: این بحث که دستورالعمل سابق بار دیگر جاری شود، در شورای عالی مطرح است و موافقان زیادی دارد.

دبیر شورای عالی فضای مجازی افزود: برخی موافقان این طرح اعلام می‌کنند که سرعت تحولات در این حوزه بسیار بالا است و سازوکارهای طولانی و وقت‌گیر موجب عقب‌ماندگی در حوزه فضای مجازی می‌شود.

وی ادامه داد: بنابراین از آنجا که اعضای زیادی در شورا معتقدند بررسی و تصویب موضوعات روز حوزه فضای مجازی فرایند سریع‌تری لازم دارد، احتمال اجرای دوباره این دستورالعمل وجود دارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">