ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

معاملات سهام مخابرات از نیمه دوم اردیبهشت

| شنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۸۷، ۰۲:۱۹ ب.ظ | ۱ نظر

با وجود پذیرش شرکت مخابرات ایران در بورس در روزهای پایانی سال گذشته، طبق شرایط معمول بورس، معاملات سهام این شرکت تا قبل از نیمه اردیبهشت ماه انجام نمی‌شود.

نصرا.. برزنی، نایب‌رییس شرکت بورس و اوراق بهادار، در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا، اظهار داشت: سهام شرکت مخابرات که از بیست و ششم اسفند ماه سال گذشته در بورس پذیرش شد، زودتر از نیمه دوم اردیبهشت معامله نخواهد شد.

وی، در توضیح چرایی تاریخ‌ فوق، گفت: پذیرش شرکت‌ها در بورس، مرحله نخست ورود به بورس بوده و انجام معامله زمان بیشتری لازم دارد.

برزنی، خاطرنشان کرد: انجام معامله سهام در بورس، بعد از مرحله پذیرش، تشریفاتی دارد که باید صورت گیرد که از جمله آن معارفه شرکت به دست‌اندرکاران بازار و سپس مرحله درج نام شرکت در بورس و قیمت‌گذاری آن است.

وی، افزود: فاصله زمانی میان پذیرش شرکت‌ها و عرضه و انتشار آن‌ها در بورس، برای تمامی شرکت‌ها وجود دارد.

نایب‌رییس شرکت بورس و اوراق بهادار، در پایان تاکید کرد: با توجه به مراتب ذکر شده، معاملات سهام شرکت مخابرات ایران در بورس، از نیمه دوم اردیبهشت ماه به بعد انجام خواهد شد.

  • ۸۷/۰۱/۲۴

نظرات  (۱)

دارایی های ملکی شرکت و ساختمانهای شرکت در تهران و اصفهان شیراز مشهد تبریز و هزاران شهرو روستای کشور . آیا همه این ساختمانهای گران قیمت و باارزش را به یک شرکت خصوصی میتوان واگذار کرد? آیا برج گران قیمت مخابراتی میلاد قابل واگذاری به بخش خصوصی است؟ آیا قیمت روز زمینهای ایران را میدانید؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">