ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

در پی تصویب آیین‌نامه‌ی ‌VOIP توسط سازمان تنظیم مقررات، اعضای انجمن صنفی کارفرمایان شبکه‌های اینترنتی روز گذشته (شنبه) پس از تحصن مقابل مجلس و مذاکره با تعدادی از نمایندگان، دامنه‌ی اعتراضات را به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات کشاندند.

به گزارش ایسنا، در این تحصن تعدادی از اعضای انجمن شرکت‌های اینترنتی برای بیان نواقص آیین‌نامه VOIP با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ملاقات کردند که پس از حدود 2 ساعت گفت‌وگوی نمایندگان متحصنین با دکتر معتمدی، قرار شد که انجمن اعتراضات خود را حداکثر تا 24 ساعت به صورت مکتوب به وزیر ارتباطات اعلام کند.

مهندس «علیرضا علمی» نایب رئیس انجمن صنفی کارفرمایان شبکه‌های اینترنتی پس از پایان تحصن روز گذشته در گفت‌وگو با(ایسنا)، اظهار داشت: هدف از انجام این تجمع اعتراض به اقدامات ضربتی و شیوه‌های یک‌طرفانه‌ی سازمان تنظیم مقررات در تصویب آیین‌نامه‌ی VOIP بود.

وی ادامه داد: فعالان VOIP در ابتدا با تحصن در مقابل مجلس شورای اسلامی اعتراض خود را نسبت به آیین‌نامه‌ی VOIP به نمایندگان مجلس منعکس نمودند که پس از مذاکره‌ی نمایندگان انجمن ISPها با رئیس کمیسیون صنایع و معادن و یکی از اعضای هیات رئیسه‌ی مجلس، از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درخواست شد که با ملاقات معترضین مشکل آن‌ها را برطرف نماید.

دبیر انجمن ISPها با بیان اینکه معترضان به آیین‌نامه‌ی VOIP برای ادامه‌ی تحصن به مقابل ساختمان‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مراجعه کردند، گفت: اعضای هیات مدیره، بازرس انجمن ISPها و رئیس کمیته‌ی VOIP ، رئیس انجمن ISPها شاخه‌ی فارس، رئیس کمیته‌ی VOIP انجمن ISPها شاخه‌ی اصفهان و رئیس انجمن ISPها شاخه‌ی کرج به عنوان نمایندگان معترضین به ملاقات دکتر معتمدی رفتند.

وی تصریح کرد: در این جلسه نمایندگان صنف از دکتر معتمدی درخواست نمودند که اجرای این طرح را موکول به بحث‌های کارشناسی بیشتر و تطبیق آن با وضعیت فعلی شرکت‌ها نماید.

علمی، گفت: پس از حدود 2 ساعت مذاکره‌ی نمایندگان متحصنین، دکتر معتمدی با تاکید بر انجام کار کارشناسی مجدد در مورد آیین‌نامه‌ی VOIP از انجمن ISPها درخواست کرد تا نظرات خود را در مورد این آیین‌نامه در کمتر از 24 ساعت به صورت مکتوب به وزیر ICT ارسال نمایند.

نایب رئیس انجمن ISPها با تاکید بر اینکه بسیاری از خواسته‌های ما در مدت زمان اندکی از تصویب آیین‌نامه‌ی VOIP در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، گفت: امیدواریم آنچه که خیر مملکت در آن است در این آیین‌نامه واقع شود و ما نهایت سعی می‌کنیم که تصویب آیین‌نامه‌ی VOIP کوچکترین لطمه‌ای به اعضای صنف وارد نکند.

وی، در پایان سخنان خود با قدردانی از فعالان VOIP و اعضای هیات مدیره‌ی انجمن، گفت: امیدواریم این همدلی و همبستگی به همین شکل ادامه پیدا کند.

  • ۸۴/۰۵/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">