ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

معرفی گلکسی A8 و A8+ سامسونگ در ایران

| دوشنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۶، ۰۷:۴۲ ب.ظ | ۰ نظر

دفتر سامسونگ در ایران گوشی‌های گلکسی A8 و A8+ با حضور مدیران ارشد سامسونگ و خبرنگاران معرفی کرد.

فناوران - جدیدترین گوشی‌های سری A سامسونگ در دو مدل 6/5 اینچی A8 و ۶ اینچی A8+ طراحی شده‌اند و از صفحه نمایش سوپرآمولد بهره می‌برند.

گلکسی A8 و A8+ اولین گوشی‌های هوشمند سامسونگ هستند که از دوربین سلفی دوگانه ۱۶ و ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برند.

علیرضا توسلی، مدیر ارشد بخش موبایل سامسونگ گفت: سری گوشی‌های A در ایران بیشترین فروش را در خاورمیانه داشته است.

کیت شین، مدیر ارشد بخش موبایل سامسونگ ایران نیز درباره نسل جدید گوشی‌های سری A گفت: تلاش می‌کنیم با فاصله زمانی بسیار کمی از معرفی پرچمداران سری S و نوت ویژگی‌های برجسته این محصولات را در کنار ویژگی‌های جدید، در گوشی‌های سری A معرفی کنیم. این سیاست پاسخی است به نیازها و علایق بخش قابل توجهی از مخاطبانمان.

در ادامه دامون بقراط، مدیر آموزش بخش موبایل دفتر سامسونگ در ایران گفت: یکی از تغییرات عمده گلکسی‌های سریA ۲۰۱۸ سامسونگ با نسل قبلی، در ظاهر گوشی رخ داده است. جایی که با حذف دکمه فیزیکی هوم و کاهش حاشیه گوشی، درصد بیشتری از بدنه به صفحه نمایش اختصاص یافته است. ترکیب شیشه و فلز در طراحی دستگاه با لبه‌های گرد و انحنای بخش پشتی آن موجب شده تا گوشی حتی در مدل ۶ اینچی A8+ راحت‌ در دست قرار بگیرد.

به گفته‌ وی، طراحی یکپارچه گلکسی‌های A8 با بدنه‌ای مقاوم از استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر آب و گردوغبار بهره می‌برند. اضافه شدن فناوری تشخیص چهره، پشتیبانی از بلوتوث 5 و هدست واقعیت مجازی Gear VR سامسونگ بخش دیگری از جدیدترین ویژگی‌های گوشی‌های سری A را تشکیل می‌دهد.

بر اساس گزارش بقراط، دوربین سلفی هر دو گوشی دارای دو سنسور ۱۶ و ۸ مگاپیکسلی هستند که با دیافراگم F1.9 امکان ثبت تصاویر سلفی شفاف فراهم می‌شود. قابلیتLive Focus در این دوربین، تنظیم میزان محو شدن پس زمینه تصویر را حتی پس از ثبت عکس برای کاربران فراهم می‌کند.

دوربین اصلی گلکسی A8 نیز ۱۶ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم F1.7 است.

گلکسی‌ A8 و A8+ به پردازنده هشت هسته‌ای اگسینوس ۷۸۸۵ مجهز شده‌اند. در کنار این پردازنده، ۴ گیگابایت رم و حافظه داخلی 64 گیگابایتی قرار گرفته تا کمتر مشکلی در پردازش بازی‌ها و اپلیکیشن‌ها رخ ندهد.

همچنین با وجود ظرفیت بالای باتری گلکسی‌ A8 به باتری سه هزار میلی آمپرساعتی و A8+ با صفحه نمایش ۶ اینچی به باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت مجهز شده است.

گوشی‌های گلکسی A سامسونگ به زودی در سه رنگ مشکی، خاکستری، طلایی روانه بازار ایران می‌شود.

  • ۹۶/۱۱/۰۲

سامسونگ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">